• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

åk till bridal outlet i Ropsten, ska även finnas bra i Sundbyberg och även tror jag var rinkeby eller tensta (rykten alltså) Själv flyttade jag från stockholm för snart 5 år sen och fann min drömklänning på ebay för även det 5 år sedan. (har ett inställt bröllop bakom mig)

• Bluebride

kan man stämpla på pappersservetter? i så fall med vilken färg?

• Bluebride

någon som vet om man kan stämpla på pappersservetter och i så fall med vad för sorts färg?

Funderar på att krypa ner i sängen, imorrn sticker gubben neråt landet under veckan, han ska praktisera, så vi kan få in lite mer pengar, Gissa om jag ska fixa ordning det mesta under veckan, fast imorrn tänker jag börja ta det lugnt och äta sånt han inte gillar.

• Bluebride

Gud så hemskt, håller tummarna för er.

Tausen skrev 2010-01-18 10:52:13 följande:
    Vårt hus brann inatt och vi vet inte än hur det ser ut i vår lägenhet och om den ens finns kvar. Vad vi vet är att den i allra bästa fall är total förstörd av rök och vattenskador...Sörjer min klänning nästan lika mycket som att vi inte längre har nåt hem...
    [/citat]

Var hittar man så billigt?
    Blivandefrueriksson skrev 2010-01-18 11:40:54 följande:
    [citat]
    Berättade ju att jag var orolig för cateringen som vi bestämt oss för och nu kollar på andra alternativ. Vad tycker ni? 1 alt,helstekt fläskfile med whisky och pepparsås serveras med potatis gratäng, sallad och bröd för 75:- ppeller2 alt,fläsknoisette med kantarellsås och potatisgratäng också det för 75:- pp inkl bröd och salladdet roliga med den cateringen är att vi förlovade oss på deras restaurang.sen har jag hittat ett 3 altBalsammarinerad tjälknöl med örtkrämig pastasallad alt potatisgratäng, fruktig grönsallad & bröd 90 p3750:- för alt 1och 2 och 4500 för alt 3. så det skiljer sig inte mega mycket, svårt val..
  • Bluebride

Hälleforsnäs, utanför eskilstuna, en bra bit från nässjö

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-18 12:52:13 följande:
    bluebride var bor du?
  • Bluebride

Nä, hällefors ligger en bra bit härifrån

KatjaB skrev 2010-01-18 16:21:59 följande:
    Ligger hälleforsnäs i närheten av hällefors? Där har jag bott en gång i tiden
  • Bluebride

tack för hjälpen

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-18 16:30:15 följande:
    bluebride jag har inget liv idag så här kommer lite förslag web.telia.com/~u16502869/Huvudratter.htmwww.ektorpsgarden.se/sen finns bmc matservice som ej har hemsida men visst god mat och ganska pris vänlig pkus att de skickar meny förslag via mail om man ringer dem. 016-24152070-6586677
  • Bluebride

Vi har 124 dagar tror jag det är

• Bluebride

ja det är det

giz83 skrev 2010-01-18 18:37:56 följande:
    ooooo va spännande...hihi

• Bluebride

vad kul. Fick reda på i helgen att ett par vi är vänner med men inte hunnit träffa, har sin bröllopsdag samma dag, de gifte sig 05, det var lite kul

giz83 skrev 2010-01-18 18:38:23 följande:
    ni kommer gifta er på min sons födelsedag...=)
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)