• Bluebride

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

märkte idag att min dotter har nästan växt ur näbbklänningen jag köpt till henne, så nu måste jag köpa en ny till henne. Suck, för nu hittar jag inga bra klänningar alls

• Bluebride

Ja, köpte en klänning för henne, storlek 12-18 månader, men just nu känns det som den är i riskzon att vara för liten, även om jag inte tror hon växer så himla mycket på 4 månader, får pröva klänningen på henne när det är varmare i kåken

Sundance skrev 2010-01-25 11:38:40 följande:
    Oj då! så kan det gå. Men vad härligt ändå, för visst har du väl berättat att hon var en väldigt liten tjej när hon föddes?
  • Bluebride

ja, vi får se hur den sitter sen. Så mycket som måste göras i huset efter katterenas bravader inatt

sarahkka76 skrev 2010-01-25 12:37:59 följande:
    majsan: åh vad roligt! Ja, nu rör det på sig bluebride: vilken osis!
  • Bluebride

Skiter rännskita i sovrummet halv 4 på morgon.

Sundance skrev 2010-01-25 13:24:14 följande:
    Vad nu då? Har katterna hittat på bus?
  • Bluebride

bytt torrfoder, får inte tag på det vanliga fodret när jag e ensam
    Katten får vara i källaren i natt så kaan han gå ut å skita, de vill inte gå på lådan

Sundance skrev 2010-01-25 15:29:54 följande:
    Stackarna! Har de käkat något galet? Själv har jag en lite hund som har väldigt känslig mage så om han inte har fått något i sig innan vi går och lägger sig så kräks han alltid på natten. Så om han någon gång vägrar äta sin hundmat så är det bara att koka makaroner oavsett hur sent det är.
  • Bluebride

ja det vore nått

KatjaB skrev 2010-01-25 16:22:31 följande:
    vi brukar alltid koka ris och blanda i en burk med fiskbullar när vår hund är risig i magen. Det brukar hjälpa rätt bra.
  • Bluebride

jag hoppas den blir bra, vill ha en större ifall hon växt ur den jag köpte förrut

giz83 skrev 2010-01-25 17:25:31 följande:
    bluebride: guuud vilken söööt klänning!!!! HIHI
    helt underbart söt ju
  • Bluebride

ja den är ju blå och hennes klänning är inte så viktig om den följer färgtemat eller ej

Sundance skrev 2010-01-25 18:01:08 följande:
    Klänningen var ju jättesöt! Passar den i färgtemat?Ja, jag behöver nog som sagt inte oroa mig för att de handlar för lite . Iiiih, i helgen hämtar jag min klänning!!! Längtar!
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)