Bröllop 2010 del 9 (sista året)
märkte idag att min dotter har nästan växt ur näbbklänningen jag köpt till henne, så nu måste jag köpa en ny till henne. Suck, för nu hittar jag inga bra klänningar alls
märkte idag att min dotter har nästan växt ur näbbklänningen jag köpt till henne, så nu måste jag köpa en ny till henne. Suck, för nu hittar jag inga bra klänningar alls
Ja, köpte en klänning för henne, storlek 12-18 månader, men just nu känns det som den är i riskzon att vara för liten, även om jag inte tror hon växer så himla mycket på 4 månader, får pröva klänningen på henne när det är varmare i kåken
ja, vi får se hur den sitter sen. Så mycket som måste göras i huset efter katterenas bravader inatt
Skiter rännskita i sovrummet halv 4 på morgon.
bytt torrfoder, får inte tag på det vanliga fodret när jag e ensam
Katten får vara i källaren i natt så kaan han gå ut å skita, de vill inte gå på lådan
ja det vore nått
vad tycker ni om denna näbbklänning?
cgi.ebay.co.uk/D036-18-Floral-Girl-Baby-One-Piece-Dresses-18-24-Months_W0QQitemZ260488798176QQcmdZViewItemQQptZAU_Girl_Clothing
jag hoppas den blir bra, vill ha en större ifall hon växt ur den jag köpte förrut
ja den är ju blå och hennes klänning är inte så viktig om den följer färgtemat eller ej
tackar