• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

hahaha... vilka drömmar man kan ha... vet inte hur många såna där drömmar man har haft... drömde en gång att jag fick en svart tårta som smakade apa... men de kommer väl bara flera ju närmare man kommer...

• EåN2010

jag vill att alla ska säga om de kommer eller inte... det är ju bara månaden ut tycker att alla borde kolla upp de där nu...
    det var jätte många som sa redan första veckorna att de kommer... men nu är det några kvar som man inte hört nå från alls..

ska ni göra något på alla hjärtans dag?

• EåN2010

kommer de nå pengar då stämmer de?

• EåN2010

drömmar är konstiga saker... drömde i natt att jag gick omkring och sköt ner alla personer som inte såg glada ut... hmm.. undra vad det kan betyda?
    nån som vet?

• EåN2010

hmmm.... undra om det går att ändra sina drömmar... får gå å försöka sova nu å drömma om att jag inte har en tand i munnen så får ja se de kanske är lite extra slantar på kontot när jag vaknar... hihi

• EåN2010

hmm.. de låter ju verkligen jätte fint...
    men behöver du ha något mera?
    du kan ju i så fall typ ha ljus ut efter väggarna i rosa å grönt kanske?
    eller ballonger det var min första tanke när vi började planera men det föll bort..

var de nå kul i tidningen?
    typ mycket dukningar?

• EåN2010

aha.. .okej

är det nån som har börjat fundera på de här med musik...
    ska man ha musik under maten eller inte?
    i så fall ska man ha klassisk musik eller vad ska man ha ?

• EåN2010

min är i stor stan så jag vet inte när han kommer hem.. har jätte tråkigt...

• EåN2010

lyckliga013bruden: klippa sig? sminka sig? klä sig fint? äta jätte god mat man inte ätit på länge? jag provade allt igår.. :D och jag blev på bättre humör..
    ja du kan gå ut på nätet å söka på roliga skämt och skratta lite... man brukar kunna vara glad en lång tid efter det ...

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)