• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

så där har jag oxå sakt.. eller jag sa jag säljer inte pussar på stan för 5kr! glöm de... men typ spa eller något roligt...
    krogen har jag inte varit på på flera år känns de som..
    det skulle vara kul att bara gå ut å dansa och ha roligt.. men de gäller ju som du sa att gå ut med rätt person..

• EåN2010

hur gammal är du??? vi pratar tydligen på alla trådar ikväll.. hihi

• EåN2010

jag fyller 24 i feb...
    min kille spelar på min kompis systers bröllop och jag kan inte heller sova utan honom så då får man vara vaken...

• EåN2010

aha... jo det förstår jag ...
    men nu ska jag upp i säng ... kolla lite på tv... fryser!!
    ha de bra.. god natt...

• EåN2010

Idag är jag jätte glad!! skickade ut inbjudningarna förra veckan och idag kollade jag våran mail har redan 21 som sakt ja!!!!
    fan vad läskigt nu börjar de ticka på... :DD

• EåN2010

våra inbjudningskort blev rosa... han tyvärr inte ta nå kort innan de försvann ut till alla... men så blir de ibland...
    har ni redan skickat in era hindersprövningar?
    hur tidigt kan man skicka in dem?

• EåN2010

nu är alla dessa blommor beställda och vi har pratat med konditorn och han skulle göra några test tårtor åt oss som vi sedan får välja mellan... nu börjar allt falla på plats det börjar kännas riktigt bra...
    nu är de bara en bra BH som sitter bra som saknas...

alla ni stockholms brudar vet ni nån bra affär där uppe som har STORA storlekar och som är trevliga??

• EåN2010

jag kan inte gå på change... för små storlekar... eller ibland har dem min men inte ofta... det är många som pratar om han gustav.. är han bra?
    tänkte åka till stor stan och kolla runt lite... och fixa de sista som är kvar att köpa så jag kan ju gå in till honom då å kolla vad han har...

• EåN2010

vad bra .... då åker jag nog på fredag om min portmonä tillåter...
    har han bra priser eller ska jag blunda?

• EåN2010

hejhej... var upp till stlm igår... och herre gud!!!! vilket bök alla tåg är ju inställda eller försenade... hur som helst så hittar jag BH och trosor och de där blåa som man "ska" ha...
    jätte trevlig personal och allt...
    men alltså är det bara jag som är irriterad på det där SJ?
    vet dem inte att de kommer snö varje år?

Sundance: jag kör bara en snygg BH..

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)