Bröllop 2010 del 9 (sista året)
jag var på gustav melbin tror jag det heter...
Blivandefrueriksson: jasså? vad intressant då lärde man sig något nytt idag oxå... ja då kanske man kan ha lite mer förståelse över förseningarna ... hihi..
jag var på gustav melbin tror jag det heter...
Blivandefrueriksson: jasså? vad intressant då lärde man sig något nytt idag oxå... ja då kanske man kan ha lite mer förståelse över förseningarna ... hihi..
katja: jag tycker den var jätte gullig! vart har du hittat den?
blivandefrueriksson: jag tycker alt. 1! lät jätte gott!! mums...
tausen: hade du klänningen i lägenheten? (sörjer med dig)
sundance: du kan ju fråga de andra... mina vänner har nu börjat bry sig och nu vill de vara med på allt å det är bara 3 månader kvar så du ska se att när de börjar närma sig för dig så kommer alla vilja hjälpa till ...
jag skulle aldrig ställa det som krav att min tärna eller våran toastmaster ska vara med och hjälpa till ...
fast toastmastern måste ju göra lite innan... få koll på alla tal...
hej hej... alltså vad är det för matpåse ni pratar om?
hur funkar det?
det låter ju verkligen jätte bra... men hur gör ni om det är något ni inte tycker om?
Blivandefrueriksson: tror nog han bara sa att de var kompis pris... våran bytte tjänster med min m2b... han spelar på vårat bröllop och min m2b spelade på hans 30års fest... kompispris brukar väl ligga på typ 1000-2000 med utrustning..
hej... är det bara jag som börjar känna att man har glömt bort något till de här bröllopet? det känns som det saknas något...
hmmm... vad kan de vara?
vad bra då är jag inte själv om den saken..