• EåN2010

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

så det är alltså helt onödigt att åka dit i så fall.... men vart kan man åka då i januari typ en helg bara för att få lite sol och värme och bada!!?? nån som vet?

• EåN2010

har bara varit i tyskland ochdå fick jag ingen stämpel så det är ingen fara... varför får man inte ha det för föresten?

• EåN2010

aha okej.. ja det var i alla fall för dyrt för mig... hittade en resa å hotell 20000 typ.. nja inte riktigt min stil för en helg inte...
    får nog kolla vidare...

• EåN2010

dem har jag inte ens tänkt på.. får kolla hos dem de kanske har nå jätte bra solresa med hotell å allt...

• EåN2010

vet du vart Genève ligger? hittade en resa dig lör- tis över min födelse dag 1274:- för mig å min kille med alla skatter å sånt... måste hitta hotell... :D

• EåN2010

ni kanske får samma meny... hihi...

• EåN2010

är ni alla säkra på att ni kommer på en möhippa?
    har ni nån gång tänkt tänk om ingen ordnar någon..

• EåN2010

ja det är det jag menar jag var ute å gick med mina tjejkompisar och vi gick å pratade om vilka jag ville skulle vara med om det nu skulle bli någon... men tänk om det aldrig får ihop någon och det inte blir något?

• EåN2010

Blivandefrueriksson; jag är inte glad på dig!!!!! varför tog du inte med mig för?????

• EåN2010

lyckliga013bruden: ja det kan man nog säga..hihi..

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)