Bröllop 2010 del 9 (sista året)
så det är alltså helt onödigt att åka dit i så fall.... men vart kan man åka då i januari typ en helg bara för att få lite sol och värme och bada!!?? nån som vet?
så det är alltså helt onödigt att åka dit i så fall.... men vart kan man åka då i januari typ en helg bara för att få lite sol och värme och bada!!?? nån som vet?
har bara varit i tyskland ochdå fick jag ingen stämpel så det är ingen fara... varför får man inte ha det för föresten?
aha okej.. ja det var i alla fall för dyrt för mig... hittade en resa å hotell 20000 typ.. nja inte riktigt min stil för en helg inte...
får nog kolla vidare...
dem har jag inte ens tänkt på.. får kolla hos dem de kanske har nå jätte bra solresa med hotell å allt...
vet du vart Genève ligger? hittade en resa dig lör- tis över min födelse dag 1274:- för mig å min kille med alla skatter å sånt... måste hitta hotell... :D
ni kanske får samma meny... hihi...
är ni alla säkra på att ni kommer på en möhippa?
har ni nån gång tänkt tänk om ingen ordnar någon..
ja det är det jag menar jag var ute å gick med mina tjejkompisar och vi gick å pratade om vilka jag ville skulle vara med om det nu skulle bli någon... men tänk om det aldrig får ihop någon och det inte blir något?
Blivandefrueriksson; jag är inte glad på dig!!!!! varför tog du inte med mig för?????
lyckliga013bruden: ja det kan man nog säga..hihi..