Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Det är den här mannen vi vill ha som fotograf, då han också kommer va bjuden på bröllopet så vet vi inte om han vill ta korten på oss men tror nog han kommer tacka ja. Det är min käras fästmans äldsta vän som han ännu umgås med enda sen han var liten, just nu är han i egypten men han är hemma ca 6 mån innan vi gifter oss.

www.travelaroundtheworld.se/galleri/

• Blivandefrueriksson

bluebride jag har inget liv idag så här kommer lite förslag

web.telia.com/~u16502869/Huvudratter.htm

www.ektorpsgarden.se/

sen finns bmc matservice som ej har hemsida men visst god mat och ganska pris vänlig pkus att de skickar meny förslag via mail om man ringer dem.

016-24152
    070-6586677

• Blivandefrueriksson

giz vi kommer bjuda 50 sen får vi se hur många som kommer,
    jag orkar inte räkna hur många dagar vi har kvar.. läääänge..

• Blivandefrueriksson

bluebride inte en aning.

• Blivandefrueriksson

mammab sicken ur nu har, vi drar själva till tyskland i sommar.

• Blivandefrueriksson

Jisses vad ni skriver och giz du är i gasen något otroligt

Vi ska börja ta tag i träning och viktnedgång både jag och min fästman, så igår var vi runt och kollade på några gym och deras priser. Alltså vi bor i en liten stad men vilka priser.. oj oj oj..

Och sen ska vi börja köra sån färdig matkasse med recept så vi ska testa varannan vecka ett tag nu. det var inte så farligt pris som jag trodde. Och de börjar köra ut till våran stad nu i vår så väntar spänt på hur det ska va

• Blivandefrueriksson

Katja den matkassen vi har beställt kostar 765 och är 5 middagar för 4 pers varje gång så det är mycket mera än det du skrev.. här är veckans meny

Meny vecka 3
    Varm fruktsallad & ytterfilé med currysmak
    Snabb Familyfoodpasta med ärtor och bacon
    Chickenbits, mangosallad med lite chili och ris
    Smillas tacofisk med kokt potatis, sallad och morötter
    Falukorvpanna med rotfrukter & stekt ägg, sallad med lime

• Blivandefrueriksson

giz

katja ja verkar helt ok..

sundance ja det ekar p börsen här hemma fast endå inte vi har ett matkonto som vi sätter över till varje månad, smidigt
    toast kanske?

• Blivandefrueriksson

Här blir det toast med soppa

katja fusk

• Blivandefrueriksson

har ni kollat in matildas sida? hon som säljer brudklänningar där kan du spec beställa egna skor och med valfri färg..

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)