Bröllop 2010 del 9 (sista året)
bluebride vilket härligt hus, älskade planlösningen på det.
Och en stoooooor förändring i våra planer, vi flyttar fram bröllopet till i sommar istället. Det blir den 28/8-10 istället åh längtar...
bluebride vilket härligt hus, älskade planlösningen på det.
Och en stoooooor förändring i våra planer, vi flyttar fram bröllopet till i sommar istället. Det blir den 28/8-10 istället åh längtar...
Det vart strul med lokalen vi skulle va i så vi ville ha en annan lokal, men denna är lite mindre men man kan sätta upp ett stort party tält utanför och det går ju inte på sommaren så då blir det den lokalen istället, den ligger jämte en sjö så vi kommer ankomma till platsen via en stor flotte/båt som min brors kompis har i den sjön..
oj skrev fel det är ju på sommaren det går att sätta upp det tältet
och så börjar nya datumet strula direkt bror min och hans fru var bjuden på annat bröllop det datumet de redan tackat Ja till, så nu ska vi skoll aatt lokalen är ledig den 11-9-10 ganska roligt datum att skriva fast inte om man tänker 9,11 men håll tummarna att den är ledig
sockersmulan har inte varit i den situationen och vill inte ens tänka i de banorna. beklagar..
Snackar ni om bröst nr 3 och 4? ja de vill man ju inte ha
eån har med börjat på gym började i lördags, har hittill stränat 2 ggr sen i lrdags det kommer att bli 3 ggr i veckan då jag kortade ner datumet ju med några månader.
katja det låter roligt med tv men skulle man inte va ännu mera nervösare då? min magkatarr skull ealdrig palla det men du kanske har "guts" vad heter det på svenska nu?
Vi kunde byta datum på lokalen den var ledig då.. så vi kommer ha som datum 11-9-10 lite roligt. fast tråkigt datum för usa.. nineeleven kommer alltid va planen och nu ven vår bröllops dag
bluebride skrynklig ne skämtåsido den var söt.
på söndag berättar vi! för våra föräldrar, vi har bjudit hem dem på fika och tänkte ställa fram inbjudningskortet på bordet innan vi sätter oss. så de lixom får syn på det när vi sätter oss. Iiiii spännande
Klart jag ska uppdatera, idag är det städning som gäller värdparet kommer imorgon och det ska planeras.. Mat blir oxfile fondue
katja vad vore livet utan smink??
Beställde nyss ett par skor för 275:- pernillas brudbutik hade rea. beställde också organza band men det vet jag inte om det var billigt, men 22 m för 67 kr.
det var skorna hon hade hemma det var rea på. annars kostade de 500 något. vad bra att banden var billiga med beställde dem bara för att slippa frakt från annat ställe med.