Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

1 år exakt idag :-d

• Blivandefrueriksson

OJ vilka nyårslöften, jag har inget..

Känns otroligt bra att det är i år vi gifter oss, köpte en tapet idag på atl om annat till save the date korten. Blev jätte bra..

• Blivandefrueriksson

Vi kommer skicka ut inbjudan till alla som hjälper till .

• Blivandefrueriksson

katinkaa den var jätte vacker. men som majsan skrev prova!! jag var helt inställ på en sorts klänning men sen passade jag inte alls utan det blev en helt annan modell..

pandis ne inget fel, men skrev bara hur jag gör. Vet dock att om värdparet inte får någon inbjudan så kommer det bli liv på henne så bättre att skicka till alla som ska va där. obs inte köks personalen för de är ju inte bjudna.

• Blivandefrueriksson

katinkaa vad är du för size?

• Blivandefrueriksson

det bästa vore ju att ringa och fråga i butiker,

• Blivandefrueriksson

slänger in mina tummar med

Bettertogether skrev 2010-01-04 21:32:01 följande:
    Tack katjab... Det kan nog behövas ganska många tummar ;)
    Kollade inne på gojane igår och de har ju en del fina tärnklänningar, hur ska ni göra ska ni betala eran tärnas klänning?

Har äntligen fått ur mannen nu att han ska bestman och vem det blir och jag har valt med nu ska de bara tillfrågas i sommar. Killen valde en barndomskompis som han står nära ännu. jag väljer en tjej som jag lärde känna för några år sedan, hon är urgo och får mig alltid glad så tror jag har valt rätt. Jag har inga barndomsvänner att välja bland.
  • Blivandefrueriksson

surt, man vill ju endå höra att de var fina eller gud va roligt att ni ska gifta er.

Lyckliga013bruden skrev 2010-01-06 14:36:55 följande:
    Jag har fått skidålig respons att jag ibland ångrar lite att jag bjöd in alla som jag gjort. Speciellt de som undrade massor innan och hintade om att de gärna ville bli bjudna. MEN vi gifter ju oss inte förrens i April så folk kommer väl vänta tills dagen efter OSA datumet eller något. Fast det hade varit kul med lite reaktioner ändå, ett litet tack för inbjudan eller vad roligt att ni ska gifta er, som sms eller mejl eller liknande....Mitt humör och mitt tycke och tänk går väldigt upp å ner nu i planeringen och stressen =)
  • Blivandefrueriksson

sundance fattas lite tid för dig

karin längtar du blir den 1 som vandrar upp till altaret va?

• Blivandefrueriksson

Så idag har jag bokat kyrkan, hon skulle återkomma under förmiddagen och ge en bekräftelse så det inte krockar med någon gudstjänst eller så. Det är ju 3 kyrkor i den församlingn och en präst, hon som jag pratade med (känner) jag sen jag sjöng i kören som yngre och fasen också att hon kom på vem jag var. Ska ju va super hemligt men tror nog hon inte säger till någon och mamma bor ju inte i den byn längre så det går nog bra att va hemlig fram till Maj..

bluebride synd, men kan ni inte dra in på saker till bröllopet så att det blir bättre? eller flytta det. för det ska ju va en rolig grej att gifta sig och inte behöva kämpa i vardagen för att få ihop det.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)