Inlägg från: Blivandefrueriksson |Visa alla inlägg
  • Blivandefrueriksson

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

molnis klänningen är ju jätte fin håller tummarna att den passar och är helt underbar på .

• Blivandefrueriksson

Någon som brukar göra cheesecake? kan man frysa in hela kakan med philadelphiafyllningen på?

• Blivandefrueriksson

det står att den går att frysa innan men inte om man fryser hela men måste la va hela.

• Blivandefrueriksson

sundance du kanske får en möhippa endå

• Blivandefrueriksson

I vilket fall så verkar det u som att du kommer få en trevlig kväll/dag med dina vänner om man tolkar sms så som jag gör och du

Idag ska jag jobba. ska bli skönt men surt. Tycker om jobbet men hatar att jobba ständig kväll.

• Blivandefrueriksson

Måste ju fråga, killen vill att vi ska hålla bröllopet hemligt så länge som det bara går. Så när vi skickar ut save the date korten kommer det bara stå.

Spara datumet
    Nyårsafton 31/12 2010
    För då vill vi att ni kommer och firar dagen/kvällen ihop med oss.
    Inbjudan och detaljer kommer senare.

Visst kommer folk att fatta men det kommer inte va helt uppenbart. tror ni det funkar?

• Blivandefrueriksson

Sambon vill inte att de ska fatta medan jag vill att de ska ana lite. Och tror nog att de fattar och kommer fråga och då kommer vi naturligtvis svara vad det är.

Börjar du bli nervös?

IaTherese skrev 2009-12-17 12:36:55 följande:
    Jag gifter mig 23/1 2010...snart dax!!!
  • Blivandefrueriksson

har du inte sett bilder på hur det sett ut innan på bröllop?

detta är ju inte sant ska jobba idag och vad händer?! jo mensvärk surt att jobb apå ett kallt lager då måste jag säga, ja ja bara att bita ihop. Annars brukar jag ju ta p-pillrena så 1 dagen hamnar på helgen men i och med att jag varit sjuk så har de ju kommit upp igen

• Blivandefrueriksson

Inbjudan kommer ju endå komma i augusti så då har nog de flesta inte gjort planer för nyår. Save the date skickar vi ut i maj tror jag.

sarahkka76 skrev 2009-12-17 14:47:20 följande:
    Problemet kan vara att om de inte fattar så kan de tycka att det är för tidigt att göra planer för hur de vill fira nyår och bokar upp sig på annat. Eller vad tror du?
    arcnix välkommen
  • Blivandefrueriksson

ja tycker nog det med

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)