Bröllop 2010 del 9 (sista året)
molnis det är ju skit bra ju jag kommer neställa såna stövlar till vår dag, undra om man kan få lite fluff på?
molnis det är ju skit bra ju jag kommer neställa såna stövlar till vår dag, undra om man kan få lite fluff på?
bluebride gud vad roligt att få en tomt, vi har med en om jag skulle kunna få min sambo att gå med på att bygga men verkar inte så. jag tycker det låter roligt att ha olika tårtor, vi kommer dock inte ta olika tårtor men vi kommer ta våra från ica med.
eån är en färdig matkasse som man får hem, vi betalar 765 och matsen ska räcka till 4 pers i 5 måltider så en vecka kan man ju säga. det är nog bara att härda ut om det inte är något recept som passar en annars gör man bara om det lite. Jag är sån som aldrig förljer recept älskar att expremitera (hur stavas det?).
vet inte hur vi ska göra med band eller musik, vi är mera inne på att göra en lista på spotify. annars vet jag en dj men har frågat han innan och han tar 4000 som kompis pris vilket jag tycker är svindyrt.
maj2010 var det chokladmousse tårtan med hallon ? vi är inne på att beställa den. och så finns den i bakelser med så gästerna får små bakalser medan vi tar från topptårtan.
yatzy den dj som jag vet är med inkl utrustning men det låter svindyrt när man ser vilket pris du fått och mitt skulle va ett kompis pris!!
sundance har ni inte högtalare och sånt hemma?
jag är ju lite inne på att hyra en annan lokal och där finns ljud i priset redan plus att det finns all utrustning på glas och porslin. där vi har bokat nu finn sknappt vin glas
maj2010 du har precis gjort min dag
Tror vi komemr ha en traditionell placering vid hönnörs bordet sen vet jag inte om det finns för de andra? Men mina föräldrar är skilda men pappas resp får sitta vid ett annat bord.
sundance din pappa har väll din man att prtata med vid bordet? eller tänker jag fel.
vi ska inte göra som pandis då det är olagligt utan vi åker ner själv till tyskland, fan lät som en moral tant där men men.
Igår var vi hos ett par kompisar som kommer att vara värdpar på bröllopet, vi pratade massor plus att jag fick kolla in hennes klänning som är uppsydd på millys så vacker och så fint gjort och väldigt noga, jag hade en aspera en gång i tiden som var mycket värre sydd än den millys hade sytt.
så inatt har jag drömt bröllop järnet, längtar så.. ska nog pyssla med lite ljus lyktor och inbjudningskort eller fest program , fick låna hem deras så fint och bra..
pandis menade inte att det är fel jag har själv köpt på det sättet, men lite dumt att skriva ut det. Var så jag menade. det var det jag tyckte var fel.
pandis är ju inget illa menat äsch ber om ursäkt du tog det på helt fel sätt än jag menade när jag skrev det .och menar nu med.
mammab ni får betala det priset som står på hyllan medans pandis betalar mera samma pris som att köpa av lastbilsförarna på macken.