Bröllop 2010 del 9 (sista året)
sundance härligt, avis till tusen. Min käraste vägrar att åka till fjällen han tycker inte om att åka utför. längd däremot men det hatar jag.
sundance härligt, avis till tusen. Min käraste vägrar att åka till fjällen han tycker inte om att åka utför. längd däremot men det hatar jag.
Eån det är loken som lägger av i kylan och inget de kan förutse det är bara att byta ut de delarna som är trasiga eller som ger upp. men sen beror en del förseningar på om folk är i tid att de kan stänga dörrar i rätt minut etc, missar de bara en minut på sin avg tid så har de tågen som går i rätt tid förtur och då får man snällt vänta (utbildad lokförare)
gonzor i sthlm så får du nog snällt boka tid och en klänning som max får kosta 7-8000 är mycket pengar och du lär ha en del att välja på endå.
Eån ha ha ha
Vi är sega idag efter en 30 års fest igår. Hälften av folket gick ut efter så det tyckte jag var lite dålig stil att komma hit lämna paket äta och sen dra till krogen. Men hälften stannade ju så de är guld värda.
Katja måste säga att den är himla söt men kan faktiskt inte heller säga att om det blir för mycket, svårt val. kanske kan ta bort rosen i midjan och se hur det blir då?
giz välkommen tebax
sundance brukar inte kina sidorna gå ut med att de brukar ha mycket fram till somrarna så man ska beställa i tid. ? de kanske kan hinna men du har 1 till klänning hemma va?
jag vet inte om jag ska ha näbbar visst det är sött, har i och för sig ett par kompisar som den ena har en kille i 3 års åldern och den andra en tjej i 3 års åldern kanske skulle va sött om de fick gå ihop?!
Tausen usch fy fasen, det måste va hemskt. Håller tummarna att det är en del saker ni kan spara från lägenheten som inte är förstört.
Berättade ju att jag var orolig för cateringen som vi bestämt oss för och nu kollar på andra alternativ.
Vad tycker ni?
1 alt,helstekt fläskfile med whisky och pepparsås serveras med potatis gratäng, sallad och bröd för 75:- pp
eller
2 alt,fläsknoisette med kantarellsås och potatisgratäng också det för 75:- pp inkl bröd och sallad
det roliga med den cateringen är att vi förlovade oss på deras restaurang.
sen har jag hittat ett 3 alt
Balsammarinerad tjälknöl med örtkrämig pastasallad alt potatisgratäng, fruktig grönsallad & bröd 90 p
3750:- för alt 1och 2 och 4500 för alt 3. så det skiljer sig inte mega mycket, svårt val..
maj2010 Min sambo fyllde ju 30 i fredags han fick en upplevelse present av sina vänner så han är inne på youtube hela tiden om han ska välja ferrari eller lamborghini. Men jag kan inte rek att ge det som flickvän för dte är så mycket pengar för ingenting medan de som gav var 8 pers som skramlade ihop. Men en weekend eller restaurang med en spa dag innan som lite bubbelbad på det lokal badhuset kanske? (vet dock inte var ni bor om det finns)
bluebride nässjö utanför jönköping
bluebride var bor du?