• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Jo, det är klart att det är mycket pengar, samtidigt så blir iallafall jag lite peppad att fortsätta spara efter det här, om vi pallar med att spara såhär med ett mål, då borde det ju funka att spara mycket även senare.

• KatjaB

din blivande man kanske tom får en inbjudan med tid och plats till själva bröllopet

yatzy86 skrev 2010-01-26 16:13:34 följande:
    Idag hittade vi tärnklänningen :D Hon blev så snygg kanon!! :D Vi ändrade även i bestmans beställning haha. Klockrent. Nu är the bridezilla i min kropp :D Nu är det som JAG vill ha det. Men misstar jag inte mig så är det väl just MIN (eller vår??;) Dag
    Hörrni tjejer, har ni också fått mail från någon på tv4 som ska göra ett program typ som halvåtta hos mig, fast med bröllop. 4 brudar ska gå på varandras bröllop och betygsätta. Fick ett mail nyss.. lät ju lite kul, även fast jag skulle bli lite nervös för att bli betygsatt, hehe
  • KatjaB

blivandefrueriksson: vilket skit, hoppas den är ledig då

Jag glömde fråga hur tjejen från tv4 fått tag på mig, för jag fick ett mail till min hotmail, och jag tror inte att den syns någonstans här iallafall, antog först att det var här på bt hon hittat mig.. men nu vet jag inte.
    Hursomhelst så har jag pratat lite med henne via mail, det ska vara precis som "halvåtta hos mig" och de koncentrerar sig mest på brudarna som är besökare på bröllopet så att de inte stör de övriga gästerna och så tar de en intervju med bruden vars bröllop det är (ja, man är ju förstås 2 om att gifta sig, men hon uttryckte sig så) när det finns en stund över under festen.
    Sen när alla bröllop har varit så meddelas vinnaren. Låter ju rätt kul faktiskt, men samtidigt blir jag nervös.. jag som är så dålig förlorare, jag skulle nog bli sur om jag fick höra några negativa kommentarer om bröllopet, haha

Fattar inte vad som hänt, med all denna media uppmärksamhet, den där resan man kunde vinna lockar ju

• KatjaB

jo visst, det vore ju kul. Men bara de inte "förstör" stämningen genom kameror och mickar lite varstans.. att det blir en stelare fest för att folk blir obekväma eller nervösa. Men de ska ringa nästa vecka så får jag veta mer.

• KatjaB

jasså, har inte sett reklam för det än
    Ja, de ringer nästa vecka så får vi se då.. pirrigt!

EåN2010 skrev 2010-01-27 09:58:13 följande:
    Katja: det låter ju jätte kul men som du säger visst kan de förstöra stämningen men jag tror inte det förstör så mycket... som jag uppfattade det så kommer det väl inte ha så mycket med själva gästerna utan bara "brudarna" ... men du måste ju ställa upp..det är säkert någon du känner som har anmält dig så sa de på tv i alla fall att man fick anmäla alla brudar som man vet skulle gifta sig..
  • KatjaB

ja, det är lite så jag tänker också, men de ska ringa så får vi se.. vi får väl klura lite på det. Det är ju just det som jag blir orolig för samtidigt så brukar man ju inte tycka att det ser alls konstigt eller stelt ut i de bröllopsprogram som man sett på tv, fast man vet ju aldrig.. kanske blir en partydödare på nåt sätt också om alla känner sig väldigt medvetna om att det är kameror där. Fast å andra sidan kanske alkoholen till festen blir jättebillig.. ingen vågar dricka hehe

Sundance skrev 2010-01-27 10:13:54 följande:
    Oj, vilken grej! Jag tänkte direkt "åh, det hade jag velat va med i" men sen kände jag att lite som du säger, så hade nog dagen fått en helt annan känsla över sig. Inte nödvändigtvis negativ, det beror ju helt och hållet på hur man är som person, men för mig hade det nog inte dagen känts så personlig och intim längre. Jag älskar att stå i rampljuset och hade nog normalt sett inte missat chansen att få va i tv en dag när jag förhoppningsvis känner mig som vackrast , men på just mitt bröllop vill jag nog bara ha människor där som är en del av mig och som jag älskar och som kommer för att dela dagen med oss och inte betygsätta den . Men som sagt, absolut inget illa menat, om du tycker det känns som en kul grej som både du och m2b hade gillat, så hade det ju varit hur häftigt som helst. Ett kul upplägg är det. Älskade huset Bluebride! Du har god smak
  • KatjaB

mitt "problemområde" är midjan. Där verkar allt sätta sig så fort jag går upp i vikt. Har börjat ny kur med naturidiet.. smakar helvidrigt men jag är faktiskt inte hungrig och så har jag köpt träningskort. vet inte om det går att bli av med "armhålefettet", man får kanske helt enkelt se det som en förlängning av brösten

• KatjaB
    Bettertogether skrev 2010-01-27 13:34:42 följande:
    förlängning av de nästintill icke existerande brösten ;)
    och vips så blev de en kupa större
  • KatjaB

sockersmulan: jag beklagar sorgen! Kan bara tänka mig vad du går igenom nu. Om ni ska skjuta på det eller inte kan ju bara ni svara på, kanske känns det bättre att ha nåt glädjande att se fram emot också. Jag tror nog att alla förstår hur ni än väljer att göra

• KatjaB

bluebride: jag gillade nog de andra bättre. Den här var fin men de andra var mer festkläder medans denna är lite mer sommarklänning

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)