• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

det vi hade var gratis, hittade asnvisningarna på ett internetforum där någon annan hade problemet. Man laddade ner ett program som hamnade på skrivbordet, stängde av sitt eget virusprogram och körde programmet. Så försvann det, kostade ingenting och inte speciellt avancerat, när jag väl hittat rätt.

Men oftast är ju de betalprogram som man ska köpa mycket skräp också, som "hittar trojaner" bara för att man ska bli förskräckt och köpa deras program.

Bluebride skrev 2010-01-15 11:16:29 följande:
    jag har också sett program, men de som jag fått ladda ner som kan hitta viruset, kostar det att uppdatera det så man kan ta bort det. Vet du något gratis så kan du väl säga till.Har ont i magen, mensvärk, så jag är på uselt humör, får se om jag orkar något bröllopsplanerande idag
  • KatjaB

ninni: vilka fina bilder! gillade verkligen idén att åka spark på isen och vilken varm och inbjudande dukning

• KatjaB

sarahkka: blev det den i ditt galleri?

sundance: svårt det där med tårta.. låter ju gott med browniebotten, hallonmousse och chokladmousse (passar så bra ihop) men jag är ju en chokladoman så mitt val kanske inte är så svårt att gissa sig till

vi klurar på chokladbrowniebotten, vit chokladmousse, chokladmousse och svartvinbärskompott. Har inte smakat men jag tycker det låter så gott.
    Simon tyckte kombinationen med rabarber och kardemumma lät godare.. jobbar på att omvända honom

• KatjaB

sarahkka: ååh vad fin den är.. får man fråga vad den kostade och hur stor stenen är?

• KatjaB

cialovesandreas: nej, vilken mardröm.. men hur kan det bli så? Nåt måste de väl kunna göra om de gjort bort sig tycker man ju.

bettertogehter: hahah, förlåt att jag skrattar. Förstår att det är irriterande, men lite humor är det

• KatjaB

ja det är klart.. inte lite kul efter 50 samtal

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-16 10:15:19 följande:
    Jo det är roligt jag visste inte vad jag skulle ta vägen när sambon svarade på första samtalet, annons? ne jag har ingen ute, jo jag har en blå bmw. men jag kommer inte ihåg att jag satt ut den? och då kommer jag på att va fasen det är ett skämt hade mega kul, men sen fortsatte det ringa men de har tagit bort den som tur va. men några eftersläntare som ringer endå. Våra vänner måste ha skitskoj nu. cia ne det måste kännas piss när de "slarvar" bort en bokning, det ska ju inte kunna hända tycker man.
  • KatjaB

Idag tar mina systrar examen (visst heter det så) de är klara sjuksyrror nu och ska ha en ceremoni i skolan.. usch, har inget att ta på mig, och lagom när jag hittade mina svarta "jagsersåsmalochsnyggutjeans" så kommer vår hund och borrar ner huvudet på mitt ben så det är slem på dem.. tack

• KatjaB

ellerhur! Hon är ju underbar men en boxer så hon går ju inte runt o dreglar annars men har man svarta byxor så slår det ju aldrig fel.

Sundance skrev 2010-01-16 11:27:42 följande:
    Härligt med hundar !
  • KatjaB

vet inte om det där med korsett, man får ju jättesmal midja, men det väller ju lite upptill där korsetten tar slut, så att det kan bli en valk på ryggen nästan och bysten ser ju större ut. Jag behöver ju liksom inte ha större byst än vad jag redan har, så jag börjar fundera på att ha en torselett istället, då blir det ju korsettkänsla men de är så tunna så det blir inte tjockt under o inga valkar. Men det blir inte heller nån getingmidja visserligen

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)