Lyckliga013bruden skrev 2009-12-22 06:12:06 följande:
Rätta mig väldigt gärna om jag har fel, men magen kommer väl aldrig försvinna helt?Om jag förstått rätt så töjs huden ut när man blir gravid och det går inte utan operation att få till den där platta lilla magen man hade innan, utan att man alltid kommer ha en liten typ bula kvar.4.45 vaknade jag och var pigg, lika bra att gå upp trots att klockan inte skulle ringa förrens aningens senare. Pga att igår var en skitdag så har jag förmånen att gå till jobbet, 5km i 13minusgrader yeeejjj. tur att jag hittade mina termosbyxor och en ordentlig jacka......Men vad ska jag göra nu i en timmes tid?
nej det stämmer, om man inte är ett "freak of nature" som min ena syrra. Hon gick ner allt på en gång efter sina båda barn, inte en enda bristning och man skulle inte på nåt sätt kunnat se att den kroppen varit gravit, förutom möjligen på lite urammada bröst då. Fast nu när hon fått sitt tredje barn har livet trots allt blivit lite mer rättvist.. hon har inte gått ner sina gravidkilon än och jag kan tycka att det är lite lagom rättvist när jag och vår andra syster såg ut som två julgrisar när vi fick barn
Fick en hel del bristningar på magen, som visserligen bleknat, men det försvinner ju aldrig, så jag kommer ju aldrig få den där platta magen igen, målet är snarare att vara hyfsat fast i hullet och så smal som jag vill vara. så 5 kg ner och jag är nöjd.