Bröllop 2010 del 9 (sista året)
vad tycker ni om näbbklänningen i galleriet? (översta bilden)
Den är riktigt billig och kan inte bestämma mig för om jag gillar rosbladen i fållen eller om det är för mycket.
vad tycker ni om näbbklänningen i galleriet? (översta bilden)
Den är riktigt billig och kan inte bestämma mig för om jag gillar rosbladen i fållen eller om det är för mycket.
våra barn ska ha en varsin i så fall, 3 år och 1,5 vid tillfället Gillade rosen i midjan och kände mig lite osäker på om rosbladen var bra eller ej... Fanns en liknande men antingen helt rosa eller helt vit utan rosbladen också.. får ebay för 140 kr
mammab: fina! har liknande skor med öppen tå och svart rosett framtill (inte riktigt lika höga) som jag hittade på en rea i somras.
nu så, har två olika näbbklänningar på förslag.. börjar mer och mer luta mot den svarta, den är ju riktigt söt, men det kanske är jättevarmt med svart?
ebay, samma säljare. Nu stängde jag precis ned sidan men om du söker på pink dress rose petals så får du fram den säljaren nåt på c hette dem och då kan du ju kolla på lista så alla kommer fram.
oj!! Men vad hemskt! Hur är det med er då? Var ni hemma när det började brinna?
maj2010: har han nåt intresse som han gärna lägger pengar på själv? Ett bidrag ellern ån grej till det kanske? Tex om han gillar whiskey kan ju en whiskeyprovarkväll vara lite kul.
Simon fyller år nu den 30:e, han ska få jaktkläder.. tråkigt att köpa som flickvän men jag vet ju att han kommer förmodligen gråta av lycka över dessa efterlängtade plagg
förstår att det känns riktigt trist med klänningen, men det borde ju täckas någolunda av hemförsäkringen. Värre är det ju med saker som inte går att ersätta, som har ett personligt värde.
I morgongåva tänkte jag att han skulle få en vinrad i frankrike ett år, då ingår en låda vin därifrån också. Hoppas han gillar idén, själv tyckte jag det var lite kul