• KatjaB

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

åh vad bra med både lokalen och brudbuketten! Som hittat

Blivandefrueriksson skrev 2010-01-31 21:28:09 följande:
    den var bra den florist brudbuketts bindningsfilmen jag har dock hittat en florist/handelsträdgård som tar 700 för en brudbukett och 75 för corsage, 100 kr för tärnans. har sett bilder på sånt han gjort plus varit på 2 bröllop vars bruden haft från han och han är jätte duktig.. så får bli därifrån. Vi berättade ju för mamma idag om bröllopet och hon är kassör i den föreningen där vi kommer festlokalen utav, hon lovade att vi bara skulle få betala en dags hyra och medlemsavgift trots att vi inte är medlemmar och har hyrt lokalen i 3 dagar. så vad säger ni 700 för festlokalen är la inte så pjokigt
    loveyoutoo: ja, den är ju rätt enkel att följa. Sen kan jag tipsa om att göra buketten dagen innan men bara binda med bast runt och ha sidenband o nålar färdigt men fästa samma dag, då kan ni ha buketten ordentligt i vatten över natten så att de är riktigt vattendragna.. de är ju långa stunder utan vatten på bröllopsdagen
  • KatjaB

vi ska ha canon in d som ingångsmusik.. blir sådär varm och rörd varje gång jag hör den Förknippar den väldigt mycket med bröllop.
    Utgångsmusik vill S ha en låt av smashing pumpkins "melloncollie and the infinite sadness" och han vill så gärna ha den och jag tycker att den är vacker, men lite sorglig kanske, men har inget annat förslag, så det blir nog den. Måste hitta noter däremot till dem som ska spela, och det visade sig vara svårare. Hittar bara pianonoter, är det samma som till typ fiol?

• KatjaB

www.timi.se/&PHPSESSID=2e59fd5bee7e38db33ddb4d37702a89d
    vad tycker ni om dessa smycken, tror inte länken går direkt till produkten, men gå in på juicy cocktail silver och det är ros örhängena och halsbandet

• KatjaB

giz: lycka till! håller tummarna för dig

• KatjaB

oj vad trött jag är idag, är coach åt en som provjobbar hos oss, vissa är ju mer självgående än andra så jag har idag tagit hand om honom samtidigt som jag har min egen budget o jobb att tänka på.. pust!

Våra favoraskar har nog kommit, fick en avi att hämta ut paket med.. hoppas det är dem!

• KatjaB

Det kommer gå bra! Ta´t lugnt bara

giz83 skrev 2010-02-02 08:16:10 följande:
    tack alla ni underbara...jag håller också tummarna för att det går bra...just nu sitter jag och försöker samla mig...=)
  • KatjaB

vad kul att provsmaka tårta! låter ju himla gott det där

Hämtade ut ett paket på posten idag med alla favorkartonger och sidenband, det blir riktigt fint faktiskt! Ivoryfärgade askar och svarta sidenband. Ska limma fast banden så att de sitter kvar och att man kan öppna askens lock utan att behöva öppna bandet.. tar sin tid, men blir så fint! Får lägga in bild sen när jag orkar rota reda på sladden

• KatjaB

vad bra att det kändes bra hoppas du får jobbet!

giz83 skrev 2010-02-02 19:59:51 följande:
    Hej alla...
    uppdatering vad gäller arbetsintervjun...
    den gick jättebra, lättsam och rolig...hon ska höra av sig i slutet av veckan då hon hade två till att intervjua...så nu väntar man bara
    nu ska ja mysa me gubben o sen sova...=)
    go natt o kram helt slut efter ida...
  • KatjaB

giz: grattis! vad kul

Upptäckte igår kväll/natt att detläcker in vatten från takfönstret i vardagsrummet så hela tapeten var alldeles blöt och förstörd nu! tur man bor i hyresrätt, hoppas att de gör nåt åt väggen också, så snyggt var det ju inte direkt nu

• KatjaB

ja, verkligen! men det gör de väl.. de vill väl inte att de ska få större problem än vad det är nu.

Köpte mina på matildasfest.com. de rekommenderar att man ska mäta fötterna för att få exakt rätt, jag gjorde inte det och det blev bra, men kan ju vara en idé eftersom du redan har ett par som inte att så bra.. 4-500 kr kostar de och det tog nog 2 veckor tror jag .

Tokisen skrev 2010-02-03 09:31:10 följande:
    KatjaB:Det låt ju inget vidare med läcka, säger oxå tur att ni bor i hyresrätt, så ni slipper hosta upp med pengar. Hoppas dem löser det fort innan det går vidare i väggarna.Visst var det du som hade köpt dina brudskor på nån internet site?Vilken adress va det nu igen?Jag har nämligen köpt ett par men dem kommer bli för små tyvärr, vill ha nån backup. Hur lång tid tog det att få hem skorna?
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)