Bröllop 2010 del 9 (sista året)
gud va ni skriver..
vi är klara me gästlistan iaf, får se om nått ändras, långt kvar till oktober. men vi landar på 73 personer inräknat vi två och våra barn!
gud va ni skriver..
vi är klara me gästlistan iaf, får se om nått ändras, långt kvar till oktober. men vi landar på 73 personer inräknat vi två och våra barn!
jag har inte beställt nå klänning än. ska ner i vikt först. vi gifter oss i oktober!
jag har blivit sjuk, jätte ont i halsen och huvudvärk. inte alls roligt. sen snöar det som sjutton här också. gör inte saken bättre. gillar inte alls snö!
nu är mina brudskor på väg. kommer nog nästa vecka!! hoppas dom passar bara!
usch måste göra upp en tränings plan. sen komma igång och äta rätt igen. för att jag ska väga det jag vill till bröllopet måste jag ner 1.5 kg i månaden inte speciellt mycket. men hur sjutton ska ja komma igång?
någon men som håller på å försöker gå ner i vikt?
men en knytnäve, det är ju ganska mycket ändå. fast jag har inte så stora händer. äsch får börja äta mindre helt enkelt sen börja träna ordentligt!
Åhh, idag eller imorgon kommer mina fina skor som jag ska ha på bröllopet, hoppas verkligen dom passar!
jag har gått ner 20 kg på drygt 1 år. nu har jag ca 10 kvar. gärna lite till haha.. Men bara jag kommer igång med träning igen så blir det nog ganska lätt..
vi har en budget på ca 80.000:-, men tittar man i mallen ligger den på över 90.000:- humf. måste försöka skära ner en massa!!
grattis humlan!!