-
den blev super fin!!!molnis skrev 2009-12-22 23:39:34 följande:Min klänning har kommit från Kina!!=) Har lagt upp bilder. Är sååå nöjd, sitter perfekt. Ska bara fixa lite med tyllet där bak.För er som inte hittar eran drömklänning i affärerna så kan jag verkligen rekommendera att "designa" en egen och sy upp via milly eller någon annan. Nu kan jag leta skor smycken osv som jag avvaktat med tidigare. En perfekt julklapp=)
-
snyft..fick hem mina bröllops skor. och dom var på tok förstora!!
så blir att leta nya och skicka tillbaka dessa. så jäkla tråkigt!
-
Haft en super jul! massa fina klappar och trevligt sällskap och god mat!!
Fick en systemkamera av min mamma och hennes man! Snacka om att jag var gladast av alla där inne, önskat mig en sådan vääldigt länge!
Sen passade jag på att fråga min styvsyster om hon ville vara tärna på mitt bröllop! Och hon blev så glad så hon och jag började gråta hehe..så roligt!!
Snart ska vi boka kyrka och lokal! då kanske det börjar kännas lite på riktigt..
-
Jag kommer nog oxå beställa från kina.
har iof en tjej som kan sy min klänning för 1000:- men jag vet inte hur bra hon är på att sy, hehe. känns som att bröllopsklänningen är rätt viktigt så jag vet inte..
-
helt sjukt!! detta året har gått så himla fort.
då kommer 9 månader bara svicha förbi!
-
I år gifter vi oss tjejer! tjoho
-
fuderar på det här med alkoholen. hur mycket ska man köpa?
vad är det man räknar per person, till maten och till festen?
-
jag vet inte, tills folk blir nöjda? haha..
ne men jag tänkte om det finns nått snitt man räknar på per person.
Vi kommer nog ha någon liten symbolisk summa vid baren sen vid själv festen. men bjuder såklart på dryck till maten!
-
Mnja, alltså jag tänkte mer på hur mycket man räknar per person så man vet hur mycket man ska köpa in!
-
gustav melbin brukar jag åka till. bor i v-ås. tycker dom är jätte bra där, och har super trevlig personal!EåN2010 skrev 2010-01-12 11:28:18 följande:jag kan inte gå på change... för små storlekar... eller ibland har dem min men inte ofta... det är många som pratar om han gustav.. är han bra? tänkte åka till stor stan och kolla runt lite... och fixa de sista som är kvar att köpa så jag kan ju gå in till honom då å kolla vad han har...