• mammab

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

ååhh så skönt! hittat nya bröllops skor! dom jag beställde hem förut var ju tyvärr förstora

Men jag hittade ett par likande, och dom var super sköna! Hitta dom på rea dessutom, så där gick man lite plus i budgeten hehe..

Har bild i galleriet på dom!

Nästa vecka ska vi troligen boka kyrkan och lokal! spännande!!

2010-10-23
  • mammab

Jag tänkte också på rosa skor först eftersom vi har rosa i temat. men vi har ju även svart, champange och grönt så..haha..

skorna köpte jag på bianco!

2010-10-23
  • mammab

KatjaB: den svarta var ju super söt!! vart hitta du den?

2010-10-23
  • mammab
    Tausen skrev 2010-01-18 10:52:13 följande:
    Vårt hus brann inatt och vi vet inte än hur det ser ut i vår lägenhet och om den ens finns kvar. Vad vi vet är att den i allra bästa fall är total förstörd av rök och vattenskador...Sörjer min klänning nästan lika mycket som att vi inte längre har nåt hem...
    Men gud vad hemskt!! Beklagar verkligen!!
    2010-10-23
  • mammab

åhh, min mamma och hennes man ska ev åka till tyskland i vår/sommar. då tänkte dom köpa med vin, sprit och öl till oss! och stå för den kostnaden! det är väll endå några tusen. skönt som sjutton!

2010-10-23
  • mammab
    Bluebride skrev 2010-01-18 20:29:35 följande:
    Ok, jag frågar för 3e gången.Går det att stämpla pappersservetter? vilken färg ska man använda i så fall?
    inte den blekaste. men kan tänka mig att det är svårt. om dom blir för blöta. då serveter inte är direkt jätte tåliga..
    2010-10-23
  • mammab

vad skriver man i festprogrammet? och vad skriver mani vigsel programmet?

är det någon som har nå bra mallar man kan gå efter? man borde väll kanske börja med något snart!

2010-10-23
  • mammab

Katja: jag tycker den svarta är helt underbar!

2010-10-23
  • mammab
    giz83 skrev 2010-01-20 08:39:56 följande:
    mammab--> jag har en mall som ja kan maila dig om ja får din mailadr... jag komemr använda mig av den, men så klart lägga till lite som är vårt...=)  
    gärna!! e.ceder@hotmail.com
    2010-10-23
Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)