-
jensens? helt okej där!EåN2010 skrev 2010-02-26 11:24:57 följande:mammab:då får du ju välja helt själv... gud vad härligt... vet du vad den där restaurangen breve bion i stan heter? tänkte åka å göra stan å ikea idag så tänkte äta där kanske... men kommer ju inte ihåg vad den heter... vet du?
-
så lite så, jo vi har ätit där några ggr och har inte blivit besviken än iaf!EåN2010 skrev 2010-02-26 11:30:30 följande:JA så hette det... tack mammab..ja jag har för mig att de har ganska bra mat där...
Vitlöksbiffen är jätte god, om man gillar vitlök förståss..
-
haha det går bra för er?
:-P
-
fast litet p
-
hittar jätte fina saker på ebay som jag vill ha, men så skickar dom inte till sverige. lite små surt!
-
har hittat en as snygg väska, men den va lite för dyr. minns inte sidan längre tyvärr då den var på min andra dator.
den var rosa men svart spets över! följde mitt tema perfekt!
-
åh, nu fick jag veta att en gammal klasskompis till mig äger en restaurang! och hon kanske kunde hjälpa mig med maten till bröllopet! hoppas hon har möjlighet!!
-
Inboxa mig också, vill ochså se blommor! hehe
-
Håller på skriver texterna till inbjudningarna i photoshop.
om man laddar hem fonter så man kan ha andra teckensnitt i vilken mapp ska man lägga dom i om dom ska funka i photoshop??
-
fick det att funka!
Nu kan man fixa lite med inbjudnigarna. massor av roliga typsnitt!!
-
härligt, har ev. catering klart. lite små dyrt men får se om jag lyckas pruta ner priset lite hehe.
-
Va spännande att ha så lite tid kvar.
jag bara går och väntar och väntar så man kan börja göra lite mer saker. Känns trögt!
-
åh va spännande!! njut av lugnet! hoppas du hittar någon väska!EåN2010 skrev 2010-03-02 09:12:11 följande:idag är de 39 dagar kvar!!! börjar få panik!!! ska iväg nu till E-tuna å kolla om jag kan hitta nån väska... å så bara gå på stan ett tag... känns som de va länge sen man gjorde något helt själv... det ska bli skönt..
-
Usch, kom på att man kanske skulle börja tänka på mat och träning om man ska hinna gå ner nått till bröllopet..
har noll disciplin bara..
snön får ta och smälta bort så man kan börja promenera igen!!
-
Inte kul me folk som har svårt att hålla munnen stängd när dom borde!
Nu börjar catringfirmorna höra av sig som jag mejlat till. spännande och se vem som kommer med bäst bud haha..
-
någon som ska använda sig av rentachef.nu som catering?
lite nyfiken på priser, har kontaktat dom och dom vill gärna träffa oss, men vore bra å veta lite om deras priser innan.
-
vi spar för fullt! men har lite problem då jag bara har inkomst fram till juni..och det är den som går till bröllopet..
så jag hoppas jag hinner få ett jobb innan dess..
-
Katjab: jag pluggar och går ut i sommar. så någon a-kassa får jag nog inte då jag inte haft en fast anställning sen 2004, hehe..
-
vi kommer bjuda alla barn. dom flesta tar nog ändå inte med sig. men vill dom så får dom!
kommer alla barn blir det ca 24 barn från 1-10 år...gäller bara att hitta någon bra barn passare haha..stackare
man kan gå in och kika på skatten den 23 mars tror jag det var! hoppas det blir en bra slant även det här året!
-
haha nej inte jag heller men då har jag ändå 3 själv!
Våran lokal är två våningar..så jag hoppas på att kunna göra något mysigt på botten plan till barnen som kommer.
sen är festen upptill...
http://www.hahrskapalazet.se/
där kommer vi vara..