Inlägg från: källerudd |Visa alla inlägg
  • källerudd

Juli 2010

Kärleken9 skrev 2010-02-10 15:33:29 följande:
    sarah: Jo det kommer nog lösa sig han har säkert ideér men jag tänker mer så att de inte ser honom när de går in i kyrkan, för se den en i kilt så fattar nog några misstankar. Och jag vill gärna ha det hemligt in i det längsta.
    Finns det inte något litet rum inne i kyrkan där han kan gömma sig tills alla har satt sig och sen gå ut och runt kyrkan och in genom stora ingången???

Vill ni hjälpa mig med synpunkter på klänning...Jag skrev för ett tag sedan då någon visade en bild på en klänning som hon gillade (sorry om jag snor någons klänning nu :S) att jag tyckte den var väldigt fin och blev lite velig. Jag tyckte den var sååå fin och helt plötsligt är jag inte lika säker på min drömklänning längre.. Båda finns i mitt galleri...vad tycker ni??? klänningen längst ner är/har varit min favorit i ett år. Har inte prova någon av dem...
  • källerudd

Juli 2010 skrev 2010-02-10 16:16:18 följande:

källerud; jag tycker att den första e alldeles underbar fast, båda e fina...sen så tror ja att man velar fram å tillbaka tills man har köpt en klänning;) det är ju såå svårt, finns ju så många fina!! när du sen bestämmt dej tror jag du kommer att vara nöjd med ditt beslut
    Jo det är väl så...det är bara till att fatta ett beslut =)
  • källerudd

Mrs Opp skrev 2010-02-10 16:33:50 följande:

Källerud: Jag kan inte heller bestämma mig för vilken jag tycker är finast. De är ju väldigt lika i passformen så det går ju inte att gå på det heller. Jag tror dock som Juli 2010 att du kommer att bli nöjd med den klänning du än väljer. Varför inte försöka med lite visualisering? Blunda och ta fram bilden av dig och din blivande när ni går mot vigselförrättaren, omgivna av människor som älskar er. Du ser in i din blivandes ögon, fylls av kärlek och njuter av att ögonblicket äntligen är här. Du tittar ner på din klänning och ....... ja vilken ser du?
    hihi ja det ska jag testa :P
  • källerudd
    CeKe skrev 2010-02-10 17:07:08 följande:
    Källerudd: Jag gillar båda två, men röstar också på den första! Den va superduperfin! Och du, vilken underbar bild på rosbukett du hade! Den kommer nog jag sno av dig, om det är ok! Har letat efter någon stilren, fin, men ändå med lite liv i och ja, du hade den!
    Helt oki..jag har antagligen snott den av någon redan =) men det är buketten jag ska ha...
  • källerudd

sarahkka76: Hoppas det löser sig, inte roligt när det strular. Men låter ju lite knasigt det där med stolarna...Det är väl om de menar att de bara har de 50 som ni ska till middagen, för det kanske tar lite tid att flytta in dem när ni haft vigseln + att någon ska göra det. Men hör med dem, det är lättast

• källerudd

KatjaB: Va roligt, funderade faktiskt lite oxå på det där...men jag vågade inte anmäla mig =) Så roligt att få se ert bröllop på tv sen...

• källerudd

Känner mig lite nervös...det är inte bra att vara hemma sjuk när man lagt inbjudningarna på lådan...Har ju inget att göra mer än att fundera på när posten kommer till alla :S

• källerudd
    sarahkka76 skrev 2010-02-11 09:55:38 följande:
    Nä, då har man mycket tid att tänka.....förlänger lidandet
    Precis...sen tror väl alla att jag jobbar så det lär ju inte vara någon som ringer heller, tänker typ på mormor och några mammalediga vänner som får posten tidigt..men men
  • källerudd
    sarahkka76 skrev 2010-02-11 10:13:33 följande:
    Jag tycker att det är konstigt att man inte ringer eller smsar ett grattis eller vad roligt jag har fått inbjudan på lådan, men men man kan inte tvinga folk känna som man själv gör. men som sagt, det verkar vara rätt vanligt.
    Ja det verkar ju vara det...jag blev lite förvånad över det faktiskt. För själv hade jag ju messat el hört av mig på något sett...Men jag borde väl inte vara förvånad jag har ju vänner som inte sagt ett ljud om förlovningen ens, man lever nog i sin egen värld lite =)
  • källerudd

Mrs Opp skrev 2010-02-11 11:47:51 följande:

Källerud: Känner med dig, gumman! Förstår att ni väntat och längtat efter att få berätta och sedan....ingenting. Det positiva är väl dock att reaktionerna kommer att komma, om än senare än ni förväntat er.Tänk vilka bra bröllopsgäster vi kommer att bli efter det här, tjejer och killar!
    Inbjudningarna kommer med posten idag så där vet jag inte hur det blir..mest totyr att gå hemma och fundera :) Menade mest att det verkar som om folk är lite dåligt på att höra av sig i allmänhet. Det 1½år sedan min M2B friade och det har inte varit hemligt...
Svar på tråden Juli 2010