Juli 2010
Oj känns som att vi inte kommit någon vart alls med tanke på hur långt ni andra har kommit..
Försökte ta ett snack med min M2b innan om att vi måste sätta fart iaf skriva ner en lista på vad som ska göras och i vilken ordning. Men han tycker bara jag är knäpp som vill göra saker nu..Det är ju inte bråttom..Ville beställa en sak på nätet men varför det kan man ju göra längre fram..Förklara att jag ville dela upp betalningarna lite och han bara du kan väl spara då, vad ska vi förvara det...försökte även förklara att vi kommer ha mycket att göra det sista månaden ändå...Varför spara det man kan göra nu liksom..Dessutom jobbar vi ju båda två heltid...Tyckte iaf han borde börja kolla på kläder...men nä det va ingen panik med det heller...
Usch just nu är jag bara så arg, behövde skriva av mig lite..Jag älskar verkligen min prins men ibland blir jag bara så irriterad. Är era m2b lika knasiga när det gäller planering i bland. Hur ska jag göra för att få honom att fatta??? Ibland har han jätte bra idéer, men det där med att ta tag i saker mer på allvar det verkar inte aktuellt... =(