Inlägg från: Kärleken9 |Visa alla inlägg
  • Kärleken9

Juli 2010

Gha va var det nu för adress till där det fanns billiga och fina skor???

• Kärleken9

Skriver ni ut barnens namn på kuverten också? Måste väl räcka med föräldrarna? De gör som de vill om de tar med barn eller inte på vår fest

• Kärleken9

Jag skrev bara de vuxnas namn de förstår väl att barnen får hänga på om de vill eller så inte. De får tolka det som de vill eller fråga vid osa. Står ju ingenstans att de inte är välkomna så... Nu är det nära... Känns lite pirrigt i kroppen att vi snart ska släppa bomben och bli officiella. Samtidigt skönt att ha det ur världen. Var rena dektektivbyrån att leta adresser till alla. Tur jag har svägerskan till hjälp.

Det där med bordsplacering är en svår nöt att knäcka. Jag har bara en syster och sambon har 3 syskon, bröderna är båda skilda och har nya. Känns inte som de nya damerna, även fast vi gillar dem, tillhör honnörsbordet. Vi kommer dock ha alla syskon där. Vet inte riktigt vem som ska få sitta med den ena nya den andra får min systers man sitta med. Kan hon inte sitta på ena tungan med närhet till din pappa, men på ett annat bord. Så har vi tänkt med min systers man, då finns syrran ändå där men ändå inte. Sen vem hon ska ha till bordet är en annan femma. Har ni ingen vän som kan prata med allt och alla?

• Kärleken9

Tokisen: Var ifrån fick ni hem grejerna till killarna? Är i västjungeln själv

Tårta: wow så långt har vi inte kommit... Svärmor, 2b, känner någon som bakar som hon ska höra med efter det nu blir officiellt när inbjudningarna går ut. Är i kuverten nu, frankerade och klara. *Pirrigt* Imorgon går de iväg.

Hur ska ni alla ta er från kyrka till fest?

Roses: ja du inte lätt med alla relationer hit och dit, modigt av er att gå ifrån traditionen med honnörsbordet men viktigast av allt den dagen är ni och att ni kan slappna av på er fest och inte tänka på gnabb, så helt rätt!

• Kärleken9

Tokisen: TACK!!! Måste jag kolla upp var ju tokbilligt!!!

Katja: NEJ!!! Funkar inte sånt lim som ser ut som tippex fast på rulle, förstår du hur jag menar nu? Jag använde dem för att klistra fast dekor på framsidan samt inlagorna, hur smidigt som helst.

Idag har jag lagt alla inbjudningarna på lådan! Känns pirrigt och roligt. Spännande att se hur reaktionen ser ut. Troligen ÄNTLIGEN! :-P

• Kärleken9

Tokisen: Hittade inte riktigt det jag söker för jag vill ha västar också, men skönt att veta att fler vågat köpa därifrån man kan göra fynd har jag förstått. Vi har varit ihop i 8 år i juni och har två döttrar, 3½ o 1½ år. De kommer nog undra hur vi kunnat va tyst så länge men det har varit roligt och lite skönt att ha varit det. Men nu ska det bli skönt att "släppa bomben" Hur länge har ni varit tillsammans?

Katja: Hoppas du hittade nåt bra lim. När får vi se bilder?

Vi har valt präst för att M har haft honom som konfirmations präst och den prästen är lite av en familjepräst. Vi vigs också i en församlig vi inte tillhör. Men i vanliga fall blir man nog tilldelad den präst som jobbar just då, om man inte själv har önskemål.

Sajberprillan: Vi har en webbsida och har med den adressen i inbjudan. Ska bli roligt att se aktiviteterna där nu.

• Kärleken9

Jooo glömde ju jag fick hem tärnklänningen idag, som jag vann på tradera för under hundringen inkl frakt, och den var jättefin och kommer bli kanon, tror hon kommer älska den. Satt fast prislapp på den 599:- ops, ett riktigt fynd.

• Kärleken9

Katja: grattis, va roligt. Ännu ett minne av denna tiden!

• Kärleken9

Ghaaa snart springer alla till sina postlådor *thada* vad ligger där???

Svar på tråden Juli 2010