Vi ska ha barn med, har själv en på 4 och en på 2 (då), kommer ordna så mina sykonbarn tar hand om alla barn på övervåningen, se till att där finns film och annat att göra. Sen kommer våra barn att sova med faster eller min familj som bor i ett torp min sambos familj har. Kommer se till att faster, farmor, mormor, moster ser till våra barn under kvällen. Men sen är det så klart oundvikligt att de kommer till oss också. Men den kvällen är främst för oss som par.
Så less på att hur man än gör så är det alltid någon som tycker annorlunda berättade ju att min far tyckte inte om att vi hänvisa till vår hemsida om mer info så då skrev jag ett info blad att skicka till dem vi vet inte har nät. Och så ringde svärmor igår och sa skicka inte till XX han kommer bara bli förbannad och det är jag som får ta smällen. *suck* ok så då blev det ingen på den sidan som ska ha skickat till sig. Den där XX är en farbror till min sambo, och fadder, men vi tror inte de kommer på bröllopet. De är minst sagt speciella men samtidigt så är det synd att gammalt groll ska stå i vägen för "vår" dag. Men för stämmningens skulle kanske bäst. Min mormor och morfar har sagt de inte kommer blir för långt att resa, 100 mil enkel väg, något jag har vetat hela tiden, de är gamla, men känns lite i hjärtat ändå.