10 JULI 2010 Del 2
Då vår gammla tråd stängdes så öppnar jag en ny.
Här pratar vi om vår planering och mycket annat.
Vår gammla tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3546500.html
Då vår gammla tråd stängdes så öppnar jag en ny.
Här pratar vi om vår planering och mycket annat.
Vår gammla tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m3546500.html
och vi skickade våra i förrgår, så de kommer väl fram efter helgen. kunde inte hålla oss (läs mig) längre Men Kece propsade tidigare på att börja dela ut korten till de som vi firade jul med, så han verkade otålig han med! och så sparade vi ju en hel del frimärken på det sättet. Alltid nåt =)
Hej hej!
Vi ska med gifta oss 10 juli och en del har fått sin inbjudningar och dem andra kommer vi skicka i helgen. Jag vill att mina gäster ska ha en chans att ta semester eller så där d e tid. Dem flesta brukar ju planera semestern tidigt.
Åter.....ler
god jul i efterhand och gtt nytt år....vårt år ju...
så ni ska skicka era inbjudningskort nu?
attan....då ligger jag féfter som rackarn. jag har inte ens börjat göra dom.
Och jag har fått dille på det här med att pyssla, så jag var idag och köpte material till festprogrammen! Det här va ju skoj och som sagt, känns som lite terapi Timmarna bara försvinner för mig när jag verkligen kommer in i nåt skoj, och pyssla med sånt här tycks funka fint!
hej alla ! Kul att se att det går framåt. Vad duktiga ni är som skickar inbjudningarna redan nu....själv har vi inte valt kyrka än (två st är prelbokade...) kommer inte kunna åka dit och välja (annan ort) förrän tidigast i början av februari...tänkte nog skicka ut dem först då.
håller på och väljer och m2b o jag spenderade 1 h inne på Panduro..fick mig att inse att det där med att göra egna inte riktigt är vår grej....
6 månader kvar idag : ) hurra förr oss!
Jaa HURRA för oss..
Nu är det även ungefär 6 mån sen vi började planera vårt bröllop, och de månaderna har bara rusat iväg.
Man får hoppas att de resterande månaderna går lika fort men att man hinner med allt också
Wohooo
bara 6 månader kvar, d e ju inte klokt, jag hinner inte med.
Vi har haft ljus verkstad här hemma idag, vi hade för oss att vi skulle ha geleljus med rosa blomblad i, blev lite grummligt så jag e osäker på om jag vill ha d så. Annars får vi köpa rosa värmeljus.
Har ni funderat nått på dukningen?
hoppas verkligen inte att månaderna rusar för snabbt för det känns som om jag fortfarande har massor att bestämma och boka... dukningen är ensån sak...eller snarare hela "temat"velat hela tiden mellan vilka färger/stil vi ska ha...suck.. vad ska ni har för dukning/tema ?
imponerande att göra egna ljus!!