källerudd skrev 2010-01-28 19:32:03 följande:
Konstigt och irriterande, mitt blir bättre när jag kommer ihåg att andas...men inte helt braI morgon förlorar jag ett tränings pass :( Jag börjar vanligtvis kl 9 på fredagar och brukar då träna innan jobbet...men i morgon är det kompetensutveckling och vi börjar kl 8..är inte så sugen på att träna på fredagskvällen...kanske kan ta ett pass på lördag. Sen har det nästan blivit lite lättare träning idag oxå..har fått pulsa med hunden i knähög snö både på morgon och kvälls promenad...det kändes. Kanske kör lite weel och planka ikväll för att kompenseraMät och väg dag i morgon, spännande =)
Ja, jag håller med. Konstigt och irriterande! Man undrar ju vad det är för fel liksom.
Bläh för kompetensutveckling som kommer i vägen för träning! Hoppas det iaf är värt det, så det blir en bra kompetensutvecklingsdag!
Jotack, jag var ute imorse och gick min vanliga runda. Ingenting alls var plogat. Jo, bilvägarna, men inga trottoarer. Alls. Det tog bara 5-10min längre att gå än vanligt, men det var ungefär dubbelt så jobbigt. Hade jag inte haft vilja och jävlar anamma så hade jag lagt mig ner och tagit en tupplur halvvägs. Puh.
Ja, hoppas det går bra för dig imorn! Det är min tur på söndag. Idag har jag fuskat lite med 155g naturgodis och potatis till lunchen. Men middag blev det på Max och åt då Lowcarb-burgaren med bönsallad till och så Ramlösa granatäpple.