Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Aleta, Aha! OJ vad intressant! Den boken vill jag läsa sedan!

Mulle, ja att du vågar! Jag skulle just fråga om det inte var nu i dagarna du skulle åsta med detta. Åh, jag skulle vara skitnervös om jag var du! LYCKA till! Hoppas verkligen du blir jättenöjd!

Tinker, *fnissar*

• passionsblomman

Men VA!!! Hur kan man GLÖMMA att förtälja dylika nyheter!
    Gud vad kul! Hur kom det sig att det blev så?

Heloise skrev 2010-01-12 15:32:34 följande:
    just det, jag har glömt säga att Panzer och jag ska vara med i Amelia brud och bröllop som utkommer den 28e januari.
  • passionsblomman

Nu måste man ju kika efter det där såklart! Vad roligt!

Heloise skrev 2010-01-12 15:41:24 följande:
    glömde säga, att tjejen hade läst det här på BT och inboxade mig.
  • passionsblomman

He he, i ren egoism är även jag lite glad över att inte vara ensam om det där med vikten...

När jag höll på med flytten under sensommaren gick jag ner sådär två kilo upptäckte jag när jag kommit hit ner och packat upp vågen....

...nu när jag vägde mig för någon dag sedan hade jag gått upp 3,5 kg sedan dess. Bra Passion, BRA....

• passionsblomman

Bruttan, det vet nog inte vad Gråterskor AB är för något i den här tråden... Det är i den där andr hormontråden vi bölar så inåt baljan.

Fast idén är bra. Jag har massor av mig att bjuda på. Hit med lite längre ben den som tycker den har längre än nödvändigt!

• passionsblomman

Bobou, sa du Hawaii!

Herregud...*nyper lite i långkalsongerna jag har tom inomhus*

Ja och just det, det var visst någon pojkvän med där också i det hela... ....men alltså Hawaii...

• passionsblomman

Bobou: Ligg still! Det är det enda du kan göra egentligen. Vila vila vila. Drick thé och vila ännu mer!

Aleta, åh fy tusan vad jobbigt med lillskruttan! Jag lider med dig av hela mitt mammahjärta!

Mulle, hur mår du? Är du opererad nu?

• passionsblomman

Men...DÄR ÄR DU JU!!!!!

Var i helskotta har DU hållit hus?
    Jag har funderat på att efterlysa dig på allvar!

Diz skrev 2010-01-14 13:22:22 följande:
    Älskade, saknade tanter!
  • passionsblomman

Men hallååå, -vem BRYR sig om BRÖLLOP!

VI är ju här och då måste du vara med!

Jag har då verkligen inget bröllop på G.

Strulande bilar och verkstäder vet vi dock för mycket om i familjen. Min sambo joinar dig NÄR som helst med hela svärordsordboken.

Hur som helst, nu är du här- gå ingenstans. Hönsen kan sova över i mitt hönshus om du behöver vila upp dig!

Diz skrev 2010-01-14 13:48:20 följande:
    haha, jag har haft full tupp, ett helt jälva hönshus om man nu ska vara ärlig... Tappade lite lusten för bröllopsplanering när stora delar av budgeten åts upp av en strulande bil *insert diverse svordomar* och en kryddande verkstad *insert en riktigt osande svordom*. Har haft en massa tjorv på jobb också, med skithögar både här och där. (droppen kom i måndags när min närmsta chef blev degraderad, han fick veta sist av alla). Nu är det dock bara ett halvår kvar till bröllopet, och hur lite pengar det än finns måste jag börja få ihop något... Och så saknade jag er ju... MASSOR!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången