• Soldemor

Tantvarning för 7:e gången

Troligen blir det semester i Augusti, med förhoppningsvis ett dop uppe i Bruttans fjällvärld, och därefter vidare till Öjebyn, där makens farfarsfar var bygdens store man i slutet av 1800-talet. Och lite utställningar och kanske en tur till Bornholm får man kanske hinna med. Och så klart, ULLARED! Minst en gång iaf. Skulle på något sätt vilja hinna med Pride också, hm, någon som vet hur man klonar sig? Alla råd mottages med största tacksamhet!

• Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-13 14:19:21 följande:
    Jag behöver hjälp (idag!). Vad gör att ni fastnar för en annons? Tex en banner här på BT. Vilka SER ni? Vilka klickar ni på?
    Gulliga djur får mig automatiskt att titta, och humoristiska texter!
  • Soldemor
    Villemoa skrev 2010-01-13 14:47:20 följande:
    Solde: ska inte du spela in "Vem vet mest?" på måndag? Det ska bli hur kul som helst att se dig där! Säg till vilken dag det sänds så ska jag bänka mig
    Finns det något annat du kan påminna mig om? *biter nervöst i datorbordet*
  • Soldemor
    Aleta skrev 2010-01-13 15:45:45 följande:
    Villemoa, vad kul!Solde, jag hejar på dig! Heja! Heja!
    Tack! Behöver allt hejande jag kan få, så att jag överlever första omgången! Ryys!
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-13 16:07:00 följande:
    Klart du gör! Det är ju bara två frågor eller nåt
    I och för sig, men vilka konstiga frågor det kan bli! Om sport eller geografi eller liknande jag är så ointresserad av så det aldrig har fastnat. Eller ännu värre scenario: att jag får en fråga jag kan, men får totalt hjärnsläpp! Hemska tanke!
  • Soldemor
    didis skrev 2010-01-13 16:14:27 följande:
    Soldemor: vad har jag missat?? Ska du bli kändis? Klart vi måste titta och heja på per distans! Du klarar det säkert utmärkt, bara du inte blir för nervös så du blir blockerad (det skulle jag bli i tv, tror jag!).
    Oh ja, jättekändis - prästen som inte klarade bibelfrågor el så, typ.
  • Soldemor
    Bobou skrev 2010-01-14 05:26:28 följande:
    Åååhhhh, jag har så jäkla dålig timing! Ska ju resa bort på lördag, och nu ligger jag här och hostar och tempen vill inte gå ner fast jag har sovit 18 timmar. (38.4 just nu.) Vad gör man?!?!?!
    *Skickar över en stor flaska Echinagard och lite god hostmedicin*
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-14 09:26:07 följande:
    Ja, det sista är väldigt jobbigt. Man har ju inte så lång tid på sig i det programmet...
    Nej, just tidspressen är lite läskig!
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-14 09:38:38 följande:
    till mig med, till mig med!
    Varsågod! *bifogar lite sådant där te man blir pigg av*
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-14 09:39:02 följande:
    JA! Pluggar du nåt inför? (Typ lönlöst för det kan ju komma vad som helst...)
    Ja, jag har boken med första säsongens frågor, och har märkt att de börjar komma igen. Så den skall jag kunna utantill på måndag!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången