• Fjosok

Tantvarning för 7:e gången

OJ, verkar inte vara NÅGON som tycker som är spyfula som jag trodde :)

Tack Bobou och alla andra (som jag inte tackat innan)

• Fjosok

Ska alla sova redan nu? Tråkmånsar!

En annan ska bara ... gå och lägga sig...

• Fjosok

Det är ju sovande om något att betala räkningar. Ett annat sätt att somna är att titta på Kunskapskanalen. Politiskt oberoende TV, jomen tjenare i nånstans. Och underhållande som få, fantastiskt att vi fått ett alternativ som ska ta uppmärksamhet och tittare från ex Discovery Channel.

Vad visas då en måndag som denna, på bästa sändningstid? Som man kan klättra upp i soffan och bara myyyyyysa till och samtidigt lära sig något? Populärvetenskap möter Public Service.

Jo, ikväll visades dokumentären "Hårdare Bud"

" År 1993 rådde lågkonjunktur och delar av samhällets funktioner skulle för första gången utsättas för konkurrens från privata alternativ. Folkhemmet stod inte längre som garant för trygghet och medborgarna fick nu ta allt större ansvar för sig själva. Hur nära hamnade vi den i dokumentären förebådade utvecklingen?"

Fantastiskt ounderhållande

• Fjosok

Im Yours: För att göra ett kort svar långt

Delvis för att jag tycker rysh och pysh är underskattat men också för att jag tycker det blev på tok för mycket enkelt. 2003 när jag började intressera mig för bröllop så skulle ALLT vara rakt, eneklt och ingenting speciellt. Grundinställningen var "men det är inte jaaaaaaaaaag". Det resulterade i bröllopskläder som såg ut som en ordinär finklänning, men vit, typ.

Sen kan jag tycka att pärlemorvita axelbandslösa klänningar med lätt a-linje och lite bling över bysten i kombo med snörad rygg är så uttjatat så jag kan kräkas, då är det skoj med fluff

Jag har ju aldrig gjort en spänn på mina klänningar, bara haft kul och undvikit att gå back. Ev vinst har gått till välgörenhet, senast Haiti

• Fjosok
    Cantaton skrev 2010-01-26 10:06:30 följande:
    Du är så ädel
    Nja, jag har sluppit att starta företag utan haft det som ren hobbyverksamhet. Sen är det därför jag vågar visa er och fråga om feedback, hade jag haft företag hade det ju varit snubblande nära smygreklam men nu när jag inte tjänar något i kombination med försöker bredda diskussionerna har jag inte fått något mothugg än iaf

Vad pysslar ni andra med idag?
  • Fjosok

Har samlat videomaterial från YouTube tillföreläsningar om folkmusiken bakom Hiphop, Reggae, Country (av mig stavat Kåntry bara för att reta eleverna) och en del annat ...

400 mb videor i MP4-format ... en del

• Fjosok

Aleta: man har roligast i en klänning med ärmar!!!!!

(tror jag, min erfarenhet själv är ju begränsad till 0)

• Fjosok

Funderar på att vidareutveckla tärnklänningen till en brudklänning. Sitter och kollar på en variant med ljusrosa rosor, vidare kjol och 2.5 meter brett släp

• Fjosok

Heloise: Ibland missar man mycket men hade inte sett det, ta hand om er ...

• Fjosok

Beach Boys "God Only Knows" vore det självklara valet OM jag hade haft chansen att gifta mig när jag var hyfsat ung.

"If you should ever leave me
    Though life would still go on, believe me
    The world could show nothing to me
    So what good would livin' do me
    For God only knows what I'd be without you"

Suck

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången