• Fjosok

Tantvarning för 7:e gången

Jag vet inte, säger inte vad som är rätt och fel utan bara lite synvinklar på texter och dess perspektiv, vilket få tänker på när det gäller sånger.

Bara tankar och inget rätt eller fel dock

• Fjosok

Aleta: Då har du defensivt värre problem än jag. jag är bara deppig och känner mig blääää.

Som kommande från den nordliga hemisfären kan jag säga att det är jättevanligt ute på landet att skotta av snö då det är mycket av den varan. Fick bilder hemifrån gården i förra veckan när morsan stod på taket och skottade.

Så det kanske är att rekommendera ...

Men fy vad jobbigt, hoppas det inte blir nån skada.

• Fjosok

Aleta: Skulle just säga att jag hoppas ni har säkerhetslinor. Den lösningen du just skrev lät bra.

Nja, deppigheten är tillfällig. Är väl på grund av en del påhopp. Men jag börjar vänja mig. Är bara hopplös att ta åt mig av allt ...

• Fjosok

Kan dock säga att denna visan gjorde mig gladare

Av alla "turkhits" så är detta den bästa. Jag skrattar så tårarna sprutar!

• Fjosok
    lillabruden skrev 2010-02-09 14:41:07 följande:
    kommer snabbt förbi med ett litet tant-tips!när disktrasan är snuskig o illaluktande;koka upp vatten i vattenkokaren, häll upp i en skål o i med lite diskmedel. Släng i trasan o kör runt med diskborsten lite, töm ur o skölj igenom.(jag använder microfiberduk som disktrasa... )
    Farmor kokade dom i en kastrull
  • Fjosok

PÅ tal om nada, bakelsen på min presentationsbild ska in på fix nu (för stor över axlarna) och sedan är det snart dax, två veckor till vigsel. Inte illa för ett par som träffades i augusti ...

Hoppas du inte fryser bort blomman, låter kallt ...

• Fjosok

Alla hjärtans dag 2010 blev dagen då Fjosok förblev ensamstående för alltid. Har meddelat släkt, vänner och mitt stift mitt beslut och bett om förståelse och att detta är slutgiltigt.

Känns enormt skönt och ska fira med bubbel ikväll

Hur är det med er andra?

• Fjosok

Underbart. Ska själv på mässa kl 18 och sedan hem med en liten flaska fint bubbel, äta crepes och fira att ingen behövde dela stunden med mig.

Låter avigt men är bara så rätt :)

• Fjosok

Boubou: För att det är så det är. Man tar beslut och sen håller man sig till dom. Just nu är jag bara så glad att det är klart, ni anar inte.

Du har ju (enligt dig själv) sett mig irl och vet på ett ungefär vad som åsyftas. Du förstår nog min poäng :)

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången