• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • MittiPrickBrud

Men Jiiiises!
    Hitta en häst
    Stackaren.. Kan inte du hävda som Pippi Långstrump, att det man hittar får man behålla!

Nattis på er fina tanterna!

• MittiPrickBrud

Gärna det Aleta. Jag tycker det är kul att sjunga ihop med andra och jag lägger gärna stämmor... !

Aleta skrev 2010-01-20 19:45:52 följande:
    Då kan vi sjunga duetter.
  • Sonja68

Duktig Sonja: Har varit på Yoga, det var precis vad jag behövde.
    Nu ska jag vara ännu duktigare: Ta hand om maken och sen sova!

• Heloise

Panzer håller på och letar jobb, Kan redan nu säga att hoppets fana tändes när han hittade ett historielärar jobb på Bahamas med en halvmille drygt i årsinkomst Det betyder att hans trinda fru inte behöver jobba, utan kan bättre på brännan och skriva en bok i plamträdensskugga, med en liten drink i handen!

Jag röstar helt klart på Bahamas!!

• Aleta

Bahamas! Då kan vi ha tantträff där!

• Fjällbruttan

I´m on, to Bahamas alltså

Där borde vi inte få in älgar på rummet... fast inte hitta shettisar heller
    Men apor kanske??

Sjuklägret fortsätter här, idag är mellantjejen däckad med feber och huvudvärk, där fick vi för att vi gladdes åt att åtmnstone barnen var friska....

Lilla vild är ledig tors-fre från dagis så hon sitter och spanar på Nalle Phu just nu,
    så det är lungt i alla fall och jag blir bara bättre och bättre av pencillinet!
    BM ringde igår, nog f-n hade de hittat GBS, jag kan bli doktor

• Sonja68

Neeeeej, Bruttan! GBS... skit också. Men pencillinet hjälper mot det alltså, eller inte...*förvirrad* Upplys mig doktor Fjällbruttan!

• Fjällbruttan

Doktor Ruth Mengele er her till er tchänst!!

PC hjälper mot det  men eländet har en benägenhet att komma tillbaka, så det blir mycket provtagningar framöver, misstänker at tjag blir satt på en lågdoskur tillslut som förra gången. De hade hittat eländet vaginalt denna gång så sen tog bakterierna fram pukor och trumpeter och marscherade raskt över till urinet... men jag kom på de jävlarna

Blir en kur med vaginaltabletter också så nu är det storrensning på gång!

Men det positiva är att jag vet att jag kommer bli igångsatt nu eftersom jag måste ha PC-dropp för att inte smitta bebis, så jag slipper föda i bilen!!
    Tjohooo

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången