• äntligen på väg

Äntligen Fredag del 20

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-19= 29317 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 20
  • Gable

janos, det är dags att du skaffar fejsbåkk

Häppelihäpp. Säger ingenting.

• Fru Hilde

Hejsan flickor!
    Här bidde det till slut en liten kille på 4200gram. Förlossningen blev ett flerdagars helvete varav 34 timmar inne på förlossningen med aktivt värkarbete. Jag orkar inte skriva ngt detaljerat ännu, har inte hunnit med upplevelsen själv. Lillkillen ville bara lägga huvudet på snedden så han kom aldrig ut utan åkte upp hela tiden och jag fick göra om öppningsarbetet gång på gång. Till slut sjönk hjärtverksamheten på lillen och jag var så slut att jag krampade och då togs beslut om akutsnitt.

Nu är vi hemma och vi mår bra och jag har en jättefin liten bebis, men jag är fortfarande ganska skakad.

• Fru Hilde

anne på grönkulla skrev 2010-03-03 17:29:01 följande:

herregud, Hilde *kramar om* Men stoort grattis!
    Tack!
  • Cybermamman

Å, vad roligt Hilde att allt är klart. Tänk att vi får hälsa en liten fredispojke välkommen!

Grattis till hela familjen Hilde, allt gott önskar jag er

• janos

Stort grattis Hilde! Hoppas att du får hjälp att bearbeta din förlossningen. Välkommen till världen lillkillen!

• Cybermamman

Hej janos, tänk vad härligt det ska bli när du slipper må så illa, något att längta till

• janos

äntligen på väg skrev 2010-03-02 09:16:48 följande:

op.se/slaktvanner/familjeliv/1.1836327--vi-ka...-Nu är vi rikskändisar .En FL redaktör hade läst min blogg och ville göra ett reportage om oss. Det visade sig att de även samarbetar med ett gäng tidningar så nu dyker vi upp lite varstans Blev nåt konstigt inklipp i citatet från min blogg, nån slags hyperlänk som inte hör dit så bortse från det om ni läser igenom.
    Nu har jag läst artikeln. Den är väldigt vackert skriven. Kul att få ta del av eran resa. Jag är ju ett stort fan av er sedan tidigare.....jag beundrar att ni har kämpat så.
  • mammacatta

Hilde, det var värst! Men det gick ju bra, se till att gosa lite extra med honom när det var en sån pärs för stackarn!
    Grattis igen!

• Gable

Ojojoj!!! Blir förskräckt, vilken jobbig förlossning! Tycker så synd om dig! Många, stora kramar till dig!!!!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 20