• äntligen på väg

Äntligen Fredag del 20

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-19= 29317 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 20
  • äntligen på väg
    mammacatta skrev 2010-02-22 09:17:16 följande:
    Nä, bäbisar vill bara komma ut i tio plusgrader snålblåst och regn. *vet*Har gjort empiriska stuider i ämnet och hittils 100% samma svar.
    Ha, ha Vilken tur att min dotter trotsade detta, annars hade jag varit gravid i tolfte månaden nu!! Hon stannade trots allt "bara" 13 dagar extra i magen.
  • mammacatta

Tja, vad ska jag säga? En i januari och en i augusti och samma resultat.

• mammacatta

Jag har fått jobb! Till augusti.
    Eller nåt. Kom på att det är lite prövotid i början, men skulle tro att de skiter i att skaffa någon annan och bara står ut med mig ett halvår även om de inte gillar mig.

• Cybermamman

Har det synts till några isbäbisar än? Noterar att janos hållit sig undan i två dagar ... var kan hon vara

Vinkar till alla som väntar på jobb, på barn, på flytt, på sommar, på pengar, på godis, på vin. Intet är som väntans tider

• janos

Grattis till jobbet mc!

Jag är här cm! Däremot kan jag avslöja att slemproppen har börjat att släppa lite grann.

Mammas karl har tippat på 25-26/2 och har brukar ha rätt på datum. Spännande!

• mammacatta

- ...och slemproppen?
    - Han är och parkerar bilen.

janos skrev 2010-02-24 23:23:45 följande:
    Grattis till jobbet mc!Jag är här cm! Däremot kan jag avslöja att slemproppen har börjat att släppa lite grann.Mammas karl har tippat på 25-26/2 och har brukar ha rätt på datum. Spännande!
  • mammacatta

Inga barn vad jag vet, men vi får se. Varje månad är en ny chans. 4 dagar till eller så så vet jag.
    Jag är så förbannat trött, häromdagen sov jag 22-7 och var ändå trött som en gnu. Det är jag endast när jag är gravid. Det är en så monumental trötthet att jag knappt orkar lyfta armarna. Brukar vara lite småtrött jämt men inte såhär megadåsig.

Annars är det ett vik.

anne på grönkulla skrev 2010-02-24 18:03:44 följande:

Grattis! Med barn igen, eller nåt annat denna gång? Ett vick?
Svar på tråden Äntligen Fredag del 20