• äntligen på väg

Äntligen Fredag del 20

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-19= 29317 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 20
  • anne på grönkulla

Ja, det är svårt att vara en stor tjej o inte se till omedelbara behov utan längtan på lite sikt efter en belöning. Heja Hildes lilla!

• janos

Idag jobbar maken. Det är -30 grader. Sonen och jag blir inne hela dagen. Vad ska man då hitta på?!? Jag funderar på att baka chokladbollar med sonen.

Vad ska ni göra idag?

• anne på grönkulla

- 30???? :-O Jag som tycker våra -10 är illa - o vi måste fixa lite med återvinningen och så göra några presentköparärenden på stan... Ikväll ska jag gå på födelsedagsuppvaktning hos en gammelfaster.

• janos

Det blev jag som fick göra bollarna. Sonen orkade göra två stycken.

• mammacatta

Tja bejbs!
    Fick två PS-spel av karln, har spelat Prince of Persia så jag är helt svettig. Det är höjderna.
    Det luktar inte gott nu, överväger att deoa lite. Meeeen, det är inte luktdator, skiter i det.

• Cybermamman

Jag förstår att bebbarna inte har kommit ut. Ingen vettig människa vill väl gå ut frivilligt i det här vädret ... jag tror att de väntar till midsommar när det är lite bättre väder

• mammacatta

Nä, bäbisar vill bara komma ut i tio plusgrader snålblåst och regn. *vet*
    Har gjort empiriska stuider i ämnet och hittils 100% samma svar.

• janos
    mammacatta skrev 2010-02-22 09:17:16 följande:
    Nä, bäbisar vill bara komma ut i tio plusgrader snålblåst och regn. *vet*Har gjort empiriska stuider i ämnet och hittils 100% samma svar.
    Ojdå, då får vi vänta länge tills bebisarna vill komma ut.
Svar på tråden Äntligen Fredag del 20