• äntligen på väg

Äntligen Fredag del 20

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-19= 29317 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 20
  • äntligen på väg

Jag vill oxå träffas!

• äntligen på väg

Har fått inflammation i tummen pga att jag lyft lilla W. Hur klen är jag egentligen?! Jag som spelat handboll och allt! (Fast det är kanske det som är problemet?)
    Men det fina är att inflammationen har ett flott namn: Morbus de Quervain! Det ni

• anne på grönkulla

OMG!

Jag är hemma nu i februari o sen antagligen nåt på försommarn. O så är ju tanken att jag ska bo i Stockholm igen från i sensommar/höst.

• Cybermamman

äntligen på väg skrev 2010-02-04 13:40:43 följande:

Jag vill oxå träffas!
    Och jag med
  • Cybermamman

Ooops, det är ju faktiskt fredag idag

Och snö, mera snö!

Vad gör alla? Skottar snö förstås.

• mammacatta

Idag skulle det vara sol enligt SMHI. *tittar ut*
    Lögn och förbannad dikt är vad det är.
    En mur av snö är det istället.

Vi har över en meter tätt packad snö på nersidan. EN METER HÅRT PACKAD!!! Det är som att det kommit 170cm eller nåt.

I torsdags tror jag det var så skottade vi 5 ggr.

• Fru Hilde

Halloh halloj i snöyran !!

Inflammerad tumme, vrickad exchef, snöskottning, sur kollega och eventuell misstänkt skengraviditet... har jag missat nåt?

Apropå snöskottning hade jag riktigt kul i onsdags när jag skulle få levererat ikeagarderober. Killarna som körde lastbilen ville inte behöva bära sakerna så långt som från vår parkering till huset så de valde istället att skotta upp mellan entre´trappan och en grind på framsidan. Jag avrådde eftersom jag insåg att det handlade om vallar av isliknande packad snö men envisa som de var trodde de att de sparade tid. Ja sedan kunde de väl inte ge upp pga manlig stolthet eller nåt liknande... De skottade så fint så ända ut till lastbilen och bar in paketen. Kan väl tillägga att när jag tackade för snöskottningen såg de aningens förlägna ut.... tror de vid det laget insåg att de gett sig själva merarbete

• janos

Jag är så less på denna snö och kylan framför allt!!!

• janos

Idag är det 11 år sedan jag och maken träffades. 11 år?!?!?! Vart tar tiden vägen egentligen?

Det är skönt att ha familjen hemma igen. Nog för att hastigheten skruvades upp en hel del, men nu är vi en komplett familj igen.

Nu är det inte många veckor kvar tills vi blir en till i familjen. Idag går vi in i v.37. Sonen föddes i v.39 (38+5), så vi får väl se om denna graviditet följer hans. Bebisen är fixerad och väntar på leveransen.
    Hur går det för dig Hilde? Det är ju inte så länge kvar för er heller. Passar på att önska lycka till!

Svar på tråden Äntligen Fredag del 20