• äntligen på väg

Äntligen Fredag del 20

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-19= 29317 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 20
  • janos

Imorgon åker mina pojkar till solen en vecka och lämnar en tung och klumpig mamma hemma. Tur att min mamma kommer lör-tis och hjälper mig och håller mig sällskap, för annars skulle jag bli tokig att gå själv här hemma.

• äntligen på väg

SOL

SOLIGARE

SOLIGAST

Känns som att Götet drog vinstlotten idag

• janos

Grattis!!!
    äntligen på väg skrev 2010-01-28 20:28:16 följande:

SOLSOLIGARESOLIGASTKänns som att Götet drog vinstlotten idag
  • äntligen på väg

Äntligen fredag!

• janos

Fy vad vårat hus är stort, tyst och tomt. Saknar mina pojkar!

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova en hel natt.......själv! Natti natti!

• janos

Idag har mamma och jag skottat en massa snö och lagat mat halva dagen. Jätteskönt att fylla frysen med lite matlådor, inför framtiden. Jag har även passat på att baka en kaka, som står i ugnen.

Tyvärr mådde inte mina fogar så bra av att skotta snö och det vräker ner ute fortfarande. Det får bli morgondagens problem.

• Fru Hilde

Åhej! "Hilde kastar sig in i tråden och gör en segerdans ala Rocky" äntligen släppte BT tillbaks mig. Jag har haft ett datorhaveri av stora mått och den urbota uråldriga manick jag suttit med har inte velat funka på BT Tack och lov så har maken klarat av att finurla ihop min goa gamla laptop igen! Tror det var ngn säkring som brann upp, typ. Behövde invändig avdammning

Vad gäller väder så är här snö, snöare snöast i min lilla by nära Götet och imorse visade termometern på -20, men just nu är det säkert någonstnans runt -10...

Janos var rädd om fogarna och låt för allt i världen bli snöskottning. Mina fogar mår än så länge hyfsat bra, men jag har börjat få rejäla förvärkar, speciellt på nätterna så sömnen är det väl sisådär med. När värkarna håller på så blir jag på himla dåligt humör, men när jag inte har dem är humöret på topp. väldigt bergodalbana med andra ord.

Svar på tråden Äntligen Fredag del 20