• äntligen på väg

Äntligen Fredag del 20

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-19= 29317 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 20
  • mammacatta

Ja, just det ja, det är påsk snart!

• Cybermamman

Hoppsansa.

Här sitter jag med en massa popcorn. Tycker ni att man borde ha något att dricka till? Någon som vill vara med?

Äntligen fredag

• mammacatta

Vin går ihop med popcorn.
    Vin går bra ihop med det mesta har jag märkt, allra bäst till surfning.

*surfar vidare*

• Fru Hilde

Hej och hallå

Janos jag har ingen aning om jag hunnit gratta dig eller inte så här kommer ett ifall att jag glömt! GRATTIS !!!!! !!!!!

Jag har aningens svårt att få till surftid numera. Man är ju tvåbarnsmorsa och till på köpet en förkyld och med en treåring i trotsåldern och en fyraveckors fisochrap-bebis

Janos min tvåa sover också mycket mer än ettan gjorde. hmm är det ett flerbarnsfenomen måhända? ... Jag har också kommit på ett finfint trick för att få lillfisen att sova längre på natten. Jag pumpar ur under dagen (har ju överskott) och så på kvällen så ammar jag så mycket han bara orkar och så skummar jag av det gräddigaste av den urpumpade mjölken och så får han den gräddmjöken på flaska precis innan läggdags. Han sover som en stock efter det Och jag känner mig som en riktigt fiffig mamma

Nähäpp nu ska jag kolla mailen innan jag ska in o lyfta upp en sovande treåring från kojan på golvet.

• Fru Hilde

Så nu är jag tillbaks igen. Lillfisen fick för sig att behöva köra ett rap o bajsrace också ... japp det är livet på en pinne det

Hoppas ni allihop har det gott såhär en hyfsat vanlig måndagskväll.

Kram på er allihopa och på alla makar och alla fisorapmatsbebisar och så alla andra trotslekochfantasibarn.

• janos

Tack Hilde! Jag förstår precis vad du menar med att nte ha samma sorts tid längre.

Passar på att önska er alla en trevlig påsk! Kramar och påskägg utdelas

Svar på tråden Äntligen Fredag del 20