Tack för grattis! Jag försöker inte noja, men det hade nog varit lättare om man varit frisk på jobbet. Nu är jag hemma sjuk och då flyger tankarna.
Det var en elak bihåleinflammation och jag var både psykiskt och fysiskt slut redan innan efter en jobbig tid så det är kanske inte så konstigt att dagisbacillerna får fäste. Vårdguiden säger 4-5 dagar innan man blir bättre efter antibiotika vid bihåleinflammation och det är väl något sånt idag. Jag åkte på migrän parallellt i torsdags, då var jag lite ynklig.
Sjungande barn har jag också, men hon sjunger två ord, sen vill hon att någon annan ska sjunga och hon ska klappa händerna. Tipp tapp och Staffan stalledräng sitter fortfarande kvar, trots att jag inte tror dagis har sjungit dem på ett tag
Vi hade precis bokat medelhavsresa över det som skulle varit BF för förra graviditeten, går det här vägen lär jag vara så där vecka 20 och rätt varm, men det borde väl gå bra? Det är civiliserade trakter och svärisarna är med som kan jaga liten tjej så jag kan nog blir lite förskonad från springande.
Vi har sagt det förut, vitsen med att boka resa utan avbeställningsskydd kan bli ett plus.