Vi fortsätter blanda och ge
Nog med ego nu:
A.M, jag hade gått eftersom värdinnan säkert tänkt igenom det hela. Känner du inte värdinnan väl blir det säkert bara att förstora upp det hela om du frågor om det är ok.
Vickan, jag tror som andra att träffa folk är viktigt. Nu fick jag lilla tjejen innan sommaren och sommarmånaderna var semester där vi åkte runt och så, men runt tremånadersdagen kändes allt jättestabilt och jag hade ett socialt behov utan like. Jag jobbade lite grann och fick därför prata på telefon med kollegor om jobbsaker men framför allt lärde jag känna några tjejer i närheten med jämngamla barn. Allt vi gjorde ihop gjorde hela min mammaledighet, jag lovar. Dessutom blev vi kompisar och lunchar ofta nu när vi börjat jobba också. Att ha någon att helgleka några timmar med är också guld värt efter att de börjat dagis. Så föräldragrupper, FL, Öppna förskolan eller vad som helst, allt socialt är bra.
Heja Liten, hoppas grynet vill titta ut i vårsolen snart!
Vänner, hoppas det dröjer lite, du verkar njuta av hemmatillvaron. Avatar är anledningen till att fixa kvällsbarnvakt snart känner jag. Mycket kan man se på DVD hemma, men den vill jag se på bio i 3D.
Frullan, toppen att du verkar må lite bättre och njuta av barnen! Hoppas så det vänt för Roffe.
BS, var är du? Hoppas det bara är att det är intensivt med båda barnen hemma sjuka?
Cicci, skräp att det skulle gå så långt med uvin. Hoppas det vänt nu.