Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Vi fortsätter blanda och ge

Aha! Så du är också guckig!?
    Jag trodde först det var fråga om guck i "andra änden" men sedan inåg jag att det nog inte var det. Med tanke på dina ljudförklaringar...
    Fast kasnke har du talanger som vi inte känner till???
    Att låta som en gammal gubbe på torget med andra munnen, DET är ju värsta party tricket...

• sweetstreet

Men nej,
    nu blir det sängläge.
    jag tittar in igen senare för att kolla om Vickan hört av sig!

Kram så länge!

• sweetstreet

Ååå Vickan!!!
    GRATTIS igen!!!
    Trollet är bara FÖR SÖT!!! har just kollat in hnom i galleriet.

Men du vilken fart et tog när det väl satte igång. Jag är glad att du verkar så njd trots all ångest du hade innan. Härligt!

• sweetstreet

PB,
    jag har inte varit in i galleriet på ett bra tag och nu såg jag ert hs!!!
    MY GOD! Vilket sagoslott!!!!! Helt fantastiskt!

Och din son var hur söt som helst! fast det får man säkert itne säga högt för när de är så stora som han så vill de väl ofatst inte vara "söta!?!

Porchez och Snorkfröken,
    roligt att ha bild på er också!!!!

Jag skickade ett par bilder på min lillskrutta också. Kände att jag borde uppdatera de gamla bilderna på henne. Så som Telis skrivit finns nu nyare bilder på henne i galleriet.

• sweetstreet

Telis,
    vad bra att du inte tyckte mitt mail var alltför "förståsigpåigt" eller på annat vis "lägganäsaniblöt".

• sweetstreet

Sedan vill även jag stämma in i kören: ANJA!!!!! Vilken Tjej!!!!!!

Jag fattar inte!
    Den tjejen måste ha ett psyke som inte är av denna världen!!!!
    Jag är djupt imponerad.

Jag kan förstå att man i hennes läge vill köra igen i samma backe. Lite för att besegra djäulen igen. Att inte bli rädd utan känna att man tar kommandot igen och kan kontollera situationen. Men att därifrån köra såpass hårt att man tar medalj! Helt otroligt i mina ögon!

Fast jag ska erkänna att jag nog hoppas att min egen lilla tjej INTE ska välja typ rodel, störtlopp eller ngn annan "farlig" sport..... Usch! Vet inte riktigt hur man skulle göra som förälder om ens barn kom hem och sa att deras enda stora dröm var att böra med ngn sådan typ av sport....?
    Visst kan man förbjuda men jag är generellt emot att bförbjuda sina barn att göra det de hett drömmer om. Men det skulle vara jävligt svårt att vara töttande om man var rädd för att drömmen skulle innebära en stor risk för skada och t o m död.

• sweetstreet

Kängu,
    kul att se dig här också! Men jag förstår dig. Det är ju långa perioder jag inte hinner in här heller. Så ä det bara ibland.
    Låter bra att du mår bra iallafall. och lilla Ru också.

• sweetstreet

Kollar själv på kopnståkningen nu.
    Tycker det är rätt underhållande faktiskt. men jag tycker det är så hemskt när de ramlar. Usch! Tänk att träna så hårt och så länge och sedan kan det förstöras på så lite.

• sweetstreet

Men jag ahlar ju heeela tiden på tangeneterna!!!
    Jajaja ni får gissa lite...

• sweetstreet

Hm, nr man loggar in här såhär dags är det lätt att ha monologer! och att fylla hela sidan själv....

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge