• Svar på tråden September 2010 del 4
  • Blivandefrueriksson

Fenixx vart super lycklig berättade för mamma sen och då berättade hon att hon och svärmor kommit överens om att bidra med lika mycket så det är ju jätte snällt..

• Fenixx
    Blivandefrueriksson skrev 2010-04-05 10:07:50 följande:
    Fenixx vart super lycklig berättade för mamma sen och då berättade hon att hon och svärmor kommit överens om att bidra med lika mycket så det är ju jätte snällt..
    kanon, bra dem kommer på sånt.
  • Blivandefrueriksson

Ja och jepp Pratade med mor och nu är det bestämt, svärisarna tar fotograf kostnaden och min mor/far tar mat kostnaden och det är endå en kostand på 8000 som lyfts bort från våra axlar..

• popcorn o dip

Postade inbjudningarna idag! Lådan skulle tömmas kl 18:00 så nu är de på väg!!! Spännande! :D

• Blivandefrueriksson

Åh vad roligt då kommer du få respons till helgen då eller är det många som vet om det redan?
    Jag fick bild på min kina klänning igår ser jätte fin ut. bild ligger i galleriet om ni är nyfikna
    popcorn o dip skrev 2010-04-13 18:23:12 följande:

Postade inbjudningarna idag! Lådan skulle tömmas kl 18:00 så nu är de på väg!!! Spännande! :D
  • popcorn o dip

ja precis! Det är många som vet men det finns såna som inte vet också som vi inte träffar så ofta, så det ska bli kul att höra deras reaktion :D

• popcorn o dip

va fin klänningen var!
    Kram på er septemberbrudar! :D

• sun moon

Våra inbjudningskort är inte iväg ännu.. de ska skrivas ut.. klippas till och limmas.. sedan så. Får hoppas att vi får det gjort i helgen. Pallar inte att göra allt själv så jag väntar till dess.

Vi ska flytta också så jag håller på att packa så smått.

• mica82

hej alla!
    har inte skrivit så mycket i denna tråd. Men nu börjar september närma sig så jag kommer nog vara mer aktiv här nu.
    Är det bara jag som känner mig stressad??
    Det är 5 månader kvar så jag förstår inte varför jag känner denna stress.
    Bara vi får inbjudningarna så kommer jag nog pusta ut.
    Ska skriva ut texten på ett sånt där genomskinligt papper och vår skrivare klarar inte den sortes papper. Undra om man kan gå till ett tryckeri och vad det skulle kosta isf?

Vilken fin klänning du har beställt! Hoppas att den sitter jättebra!

• sun moon

Jag är stressad periodvis. Jag tycker att vi har så lite tid tillsammans för att kunna planera. Jag jobbar nätter och min BM har en hel del hobbies som han håller på med. Jag vägrar också bestämt att vara den som håller i allt. Så vi får väll se om vi hinner bli klara till 4 sept

Svar på tråden September 2010 del 4