September 2010 del 4
Förra tråden var stängd så jag påbörjar en ny
Här är tidigare trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3384124-1.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3582647.html
Förra tråden var stängd så jag påbörjar en ny
Här är tidigare trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3384124-1.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3582647.html
Borde man inte få provsmaka innan man bestämmer sig? Annars kan det bli lite som att "köpa grisen i säcken"
jo men det antar jag att man borde få... Men tänk om man inte tycker om maten... Ska man säga tack och hej och börja leta ny? Och när får man provsmakningen? Före eller efter att man bestämt sig för att anlita firman? Ja jag har ingen aning.. har aldrig anlitat en catering förrut... Haha vilka bekymmer egentligen.. Dagens i-landsproblem =)
Det är klart att man kan säga tack och hej och börja leta ny catering/restaurang. Vet inte när man kan få provsmakningen... Hmmm..... Får höra mig runt lite med cateringföretagen här.
Hade middagsgäst idag. En barndomskompis till mig. Frågade henne om hon ville vara toastmadame på vårat bröllop. Det ville hon.. *glad* Sedan frågade vi henne om hon ville vara bestman.. det ville hon oxå! *ännu gladare*
Och nej... jag har inte skrivit fel... ;)
Irre76: Här har du ett par till som gifter sig den 18 september. Tycker jag mest har hört den 4 och 11.
Jag var ute o tittade på klänning i onsdags....fyyy vad kuuul det var... Svårt men kul. Har hittat 2 potentiella men ska kolla i vinslöv oxå. Den ena klänningen fick man höra av andra kunder i butiken att man såg kunglig ut...det var en väldigt fin komplimang. Kan man leva på länge. :0)
trevlig helg alla.
brideandgroom vilken kommentar ja den är ju stor och måste värma bra.. :-9
Jag har äntligen bestämt mig för vilken klänningar jag vill ha *pustar ut* Nu ska jag "bara" bestämma vad jag ska ha på axlarna för att täcka dem i kyrkan (axelbandslös klänning) samt vilken slags slöja jag ska ha
Jag ska med ha axelbandslös klänning i kyrkan men kommer inte täcka med något förutom slöjan..
Hej!
Hoppar gärna in här, vi gifter oss 4/9!!!
Det som hunnits ordna är
-Klänning (kommer hem om ca 2 veckor)bild finns i galleriet
-beställtinbjudningskort
-Bokat kyrka och församlingslokalen
Vi kommer ha ett litet och enkelt bröllop. ca 50 gäster
sen blir det lite firning och enkalre fika i kyrkans församlingslokal efter vigseln (alltså ingen fest)
Vi ska bara åka iväg sjlva på kvällen och njuta av att vara barnlediga och äta gott på hotell! Inga tärnor eller bestman våran son får agera lite av båda :P än så länge är allt hemligt för släkt och vänner dom får reda på giftemålet när inbjudningen kommer.
Men har tusen tankar om blommor, man och sonens kläder tårta/smörgåstårta massa grejer man blir snurrig!!
Välkommen!
Fniss, visst är det kul att vara lite hemlig =) Men det var jättekul att berätta sen när det blev dags för det hihi.