September 2010 del 4
Förra tråden var stängd så jag påbörjar en ny
Här är tidigare trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3384124-1.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3582647.html
Förra tråden var stängd så jag påbörjar en ny
Här är tidigare trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3384124-1.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3582647.html
så skoj att många skickat iväg inbjudningarna nu, måste också göra det, vi har sagt i april och dagarna går fort.
har ni fått någon respons på det av folk än?
blivandefrue>> klänningen ser jättefin ut.
Idag postade jag äntligen inbjudningarna. Det var en sån otrolig lättnad att "bli av" med dem. jag har gått omkring och tänkt att tänk om katterna plötsligt bestämmer sig för att äta upp dem eller om det börjar brinna precis på inbjudningarna...ja, ni hör, bara en massa blaj.
hahaha ja visst är det en "lättnad" nu är det bara resten kvar ;)
Vi ska iväg och titta på ringar imorgon! Har inte gjort det ännu och det ska bli jättekul! Hoppas man hittar nåt man gillar... Annars får det väl bli en varsin fantomenring eller nåt från en sån leksaksautomat :D
ja våra inbjudningskort kommer skickas till veckan.
jag har tittat runt på ringar, men så har man sett jättefina bilder, men sen i verkligheten har dem inte alls varit så fina.
men fick tips av en smyckeshantverkare här i stan som jag ska prata med och se med tanken jag har. min M2B ska ju inte ha nån mer ring.
Det är verkligen svårt med ringar tycker jag... När jag tittar på nätet så har alla, eller nästan alla vigselringar "bling, bling" och det vill inte jag ha... Sen bli det begränsat på vad de visar på sina hemsidor, så det bästa är nog att se dem live för att kunna bestämma sig.
Alternativet är väl att göra en egen design om man inte hittar, men är lite rädd att det blir himla dyrt. Vet ni vad det kan tänkas kosta? Typ nåt "minimipris" som man bör räkna med att det kostar...
Kram!
popcorn o dip skrev 2010-04-17 08:34:45 följande:
Hemma igen efter en sväng på stan och några guldbutiker. Hittade några kandidater både jag och killen som vi ska fundera på. Alla ringar hade de inte hemma men beställde hem för påseende så man får titta och prova, så vi åker tillbaka en sväng för att prova en gång till. Skönt att det fanns något man gillade och att det var humana priser :D Då blir det ingen fantomenring i alla fall :D inge fel med fantomen men lite finare ring vill man ha till sin bröllopsdag haha!
popcorn o dip skrev 2010-04-17 16:47:30 följande:
haha ja precis! Det kanske vore nåt...
Hej,
Tänkte höra om jag kunde hänga i detta forum istället då det inte händer så mycket i forumet för oktober. Jag och sambon förlovade oss den 4 april och planerar bröllop den 23 oktober detta år.
När tycker ni att vi ska skicka ut inbjudningarna?