September 2010 del 4
Förra tråden var stängd så jag påbörjar en ny
Här är tidigare trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3384124-1.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3582647.html
Förra tråden var stängd så jag påbörjar en ny
Här är tidigare trådar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3384124-1.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3582647.html
Jag slänger mig in på tråden. Jag o min m2b ska oxå gifta oss 4/9. Vi kom igång sent med planeringen. Kyrkan är det enda som är klart än så länge.
Ska träffa en gammal klasskompis i morgon, tänkte fråga henne om hon hade lust o va toastmadame och bestman... =)
Har med hittat hit vi gifter oss 11 september..
Hur långt har ni alla kommit?
Jag har valt att inte ha någon tärna. Tycker bara att det skulle vara häftigt med henne som marsalk/bestman (har de inte samma uppgifter?). Rollen i sig är så mycket hon! =)
Hej!
Vi gifter oss den 18 september och sitter just nu med gästlista och beställning av inbjudningskort.
Det är ju sååå himla mycket att fixa med, jag trodde inte det..
Vi skickar nog oxå ut inbjudningarna nu i mars/april så att man slipper gå omkring och vara tyst!
Jag vill att alla ska veta att vi gifter oss :)
irre ja visst är det jobbigt att va hemliga, våra familjer och släkt vet men inte vännerna.
Men idag har vi gjort klart inbjudningarna så bara att skriva ut texten som ska va inne och så klart så väntar jag på banden som ska va utanpå med.
Hej va kul att en ny tråd är startad! Såg att den gamla var stängd och hittade inte tråden förrän idag! Har ioch för sig inte letat så bra...hihi men nu är jag oxå här.
Gästlistan är efter många om och men spikad. Det känns jätteskönt för det har varit svårt att veta var man ska dra gränsen..bjuda eller inte bjuda..
Vi letar efter catering för fullt, men tycker det är svårt att veta vilken man ska välja.. Ja hur ska man veta att de är bra och gör god mat? Tips någon?
Kram på er!