• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

fryser: Ska försöka ge mig ut på promis ändå :-P men tack för motivationen! Tror det blir bättre om jag försöker dra igång MP3-spelarn innan jag går ut. Och magen är bättre idag också

Idag ska dopinbjudan skickas ut. Vi har osa gällande festen på sön, så nästa vecka kan vi börja planera mat Fick lite inspiration här på BT till hur vår vigsel ska bli.(Eller hoppas ska bli..) Vet inte om man måste skriva manus åt VF men vi har skrivit såsom vi vill att det ska vara. Skulle läsa det för BM igår, det jag hittat, och blev alldeles sentimental.. Hur ska det bli på dagen D??

• Vi 3

Jag behöver råd av er kloka brudar..

Pratade först med en tjej som gjorde smink och hår på min svägerska. Hon tar 2250 och kommer hem till oss. När jag kontaktat henne har hon inte svarat på 1,5 vecka. Nu har hon hört av sig och förklarat varför.

Under den tiden jag inte fick ngn kontakt kollade jag upp med min vanliga frissa om hon hade möjlighet att fixa håret på mig. 1200 kr. Sen kollade jag upp med KICKS om de kunde sminka mig, 650 kr. Kommer då sitta i butiken. Alltihop 1850.

Fördelen med tjej 1 är att hon kommer hem till oss och fixar både hår och smink. Nu känner jag mig sååå kluven. Är det värt mer pengar att slippa springa mellan olika ställen och vara rädd för att folk ser en (överraskningsbröllop).

Vad tycker ni?

• Vi 3

Maxiander: Det är precis så jag känner också.. Tror jag. Det känns jättejobbigt att avboka frissan isf. Hon blev så glad och taggad.. Usch, jag är nog inge bra ¨på att ta beslut ändå..

• Vi 3

Nu klurar jag på att ta ut tjej alt 1 och göra konsultation och bestämma efter det? Men det lutar nog åt att det blir hon, men vill se att hon får till håret som jag vill..

• Vi 3

Usch brukar inte vara såhär velig!! Får vänta tills BM kommer hem och se vad han tycker. Kollade med tjej 1 hur lång tid hon tror att det kommer ta, frissan ville att jag ska vara där kl 10, när vi gifter oss efter 17 på kvällen! Känns ganska långt emellan..

• Vi 3

Japp, dop i maj. Mkt festligheter i år..

Ska försöka få i mig frukost o sen ge mig ut.. En del ärenden på vägen, får se hur det blir i slutända..

Min dotter är rätt rolig ibland.. Nu är hon lite snorig, vad gör man då? Jo gnider av allt på sin stackars mamma för pappret är inge trevligt. Tack för den hjärtat!

Nä dags att sätta igång. :-/

• Vi 3

Empan: Jag håller med fryser, låt dem fixa själva. Vi har skrivit att övernattning går att ordna på olika ställen så får de ta tag i det själva.

• Vi 3

Ibland blir jag lite trött på mig själv.. Hela bröllopskarusellen är för mkt för mitt lilla huvud ibland. Känns inte som om ngt funkar just nu, varken träning, mat eller planering. Helst vill jag bara soooova. BM försöker avlasta mig allt han kan, och det gör han bra, men jag är sååå trött!! Sova 1 vecka skulle inte sitta helt fel.

Så mkt annat runt om som jag vill ska fixa sig. BM vill byta karriär så nu kommer han jobba extra 2 kvällar i veckan utöver sin heltid, vilket gör att det blir ännu tyngre för min del. Hade hoppats kunna plugga en kurs på distans, men den får jag tacka nej till. Fick tacka nej till ett jobb som ville att jag skulle börja jobba 1 mars, vilket såklart inte går iom att jag är föräldraledig till minst oktober. Jag har varit hemma i 1,5 år nu, med sjukskrivning pga graviditeten, jag vill använda huvudet!

Förlåt för gnäll och OT.. Behövde nog få ur mig allt bara..

• Vi 3

fryser: Tack. Det känns lite surt ändå att säga nej till allt som jag vill.. Men det funkar inte annars, BM har precis börjat ett nytt jobb och har fått chans att påbörja sin nya "karriär" så smått. Jag unnar honom verkligen det, men det blir verkligen tungt för min del. Idag var det första dagen som hon sov 2 timmar UTAN att vi var ute på promenad. Måste köra hårdträning på det där igen. Jag skämmer nog bort henne lite för mkt. Trött och less idag.

Det är skönt att det inte är så mkt planering den här veckan, ska ha familjedag på lördag med min mamma och mina brorsbarn. Sen ska det bli fest på kvällen, just nu känns det inte alls kul men det blir nog bra.

• Vi 3

fryser: Jo det är nog lite bättre, fått sova lite bättre inatt, vilket gjorde en del..

Du vet jag är så knäpp så jobba låter riktigt roligt!!!

Tack för att du frågar

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??