• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

@scarborough: Riktigt smart!! Men är ni nöjda med upplägget då? Iom att ni redan planerar att "göra om allt"?

• Vi 3

@Scarborough: Kolla med Hotell-restaurang på gymnasie? Eller om det är ngn som har yngre kompisar som kan tänkas vilja hjälpa till? Små syskon till ngn?

USA-planerna låter riktigt mysiga. Jag är ju lite knäpp och hoppas på att nr 2 finns i magen när vi gifter oss.

• Vi 3

@scarborough: Har ni försök länge?

• Vi 3

@scarborough: Förlåt om det är jättekänsligt.. Vill du prata om det, men inte ta det i tråden, inboxa mig. KRAM

• Vi 3

@Varelse: Tack! Jag skickade ut till de som inte svarat på min sida än, och jäklar det kom svar inom 2 min. De hade helt glömt bort. Och det förstår jag att man kan göra.. Herre var ju ganska länge sen vi skickade ut.. Svintidiga var vi ...:-/

Vissa som vi inte riktigt är kompis med men som vi ändå vill ha där känns det bara jättejobbigt att jaga efter. Vi kanske jagar utvalda. De som vi inte riktigt är kompisar med heller vet jag att de vet vad OSA betyder.. O sen är det inte hela världen om ngn kommer och anmäler sig i efterhand heller. Inget är skrivet i sten förrän 2 veckor innan vigsel, så det är ju ett tag kvar.

• Vi 3

@Maxiander: Det är så vi har känt och för oss tror jag det funkar bättre som vi lagt upp det. Varför inte chocka dem lite och göra det tidigare? Ingen annan anledning till fest?

• Vi 3

Slå till direkt efter examen? Eller börjar du jobba redan då? Tänk vilka reaktioner.

• Vi 3

@Varelse: Jo så känner jag med.. Tjatar lite på gubben här om att han kaaaaaanske kan skicka till sin sida oxå? *blinka m ögonen*

Som det ser ut nu så är det ändå riktigt bra med folk som kommer. O alla vi verkligen vill ha där, så det blir riktigt kul

• Vi 3

@Varelse: Han messade igårkväll.. Och det är tyyyyyssst. Inte ett ljud.

Sur? Jag? Nääää... Har slut att kalla dem alla fula ord jag kan, men vad hjälper det.

• Vi 3

@Varelse: Ibland är felskrivningar bra, skulle stå lust, men slut är nog bättre..

Har en riktig deppdag idag, vet inte riktigt varför. Var och tog hål i öronen imorse, efter dess tycker jag bara synd om mig själv.. Jag försöker skylla på vädret men vet inte hur jag lyckas egentligen..

Hur mår ni andra? Hur går det med planeringen?

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??