• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

fryser: Onsdag som kommer är det att hämta ut ringen!!!

Haha, vi har kidnappat tråden?

• Vi 3

fryser: HAHAHA!!! Underbart!!
    Ringen kommer nog åka tillbaka för gravering o så först, för annars kommer jag nog aldrig lämna ifrån mig den igen. Nu har den blivit uppskickad från Småland, för den finns inte i Sthlmsomårdet alls. Det är galet att man kan vara så otålig!! Har ju tänkt putsa upp förlovningsringen också, men är båda våra förlovningsringar borta så kommer folk ana. Bättre att BM´s ring blir putsad, jag får putsa min hemma.

Funderar på långpromenad idag också.. Är ju ändå fint väder... Ska du in till Gbg vet jag att det finns TeamSportia eller Stadium i Nordstan, om du ska passa på att kolla pulsmätare? Vår är från Polar.

• Vi 3

Vi har ju en förlovningsring i vitt och rött guld och jag vill ha en vigselring i rött guld som ändå matchar. Så det blev en i rött guld med med ett asymmetriskt "band" med små diamanter, jag blev störtförälskad!

Haha, min maxpuls när jag går är runt 165-170.. Men den säger ju till när du är i träningszonen, vilket är det som är nödvändigt för mig, för jag har ingen aning. Ska också försöka hinna med lite sytrketräning ikväll, men det är beroende på när BM kommer hem och hur fröken sover.

Hur mkt har ni egentligen planerat för Sthlmshelgen?? Synd att vi är upptagna 27:e, annars hade tårtutställning varit roligt (och säkert farligt!)

• Vi 3

BM var med när jag fixade underkläderna, men vi ska ta in på hotell helgen efter bara vi 2, de underkläderna ska han inte få se...

• Vi 3

Föresten kommer nog bild på ringen upp imorgon kväll alt övermorgon.. Får se om jag vågar ta bild på min förlovningsring också..

Idag ska hindersprövningen postas!

• Vi 3

De underkläderna vet han inte om att jag planerar att köpa.. Tänkte åka med en kompis och kolla de.. Klänning till fröken får avvakta ett tag, vet inte vilken storlek hon kommer vara då. Som det är nu så verkar hon vara mjölkallergiker och går inte upp som hon ska, så vi får ligga lågt med det..

Funderade också på morgongåvebilder, men sen ville gubben inte att vi skulle ge sånt.

Vad har angelinas.se?

• Vi 3

Åh jag lider med dig! Vi ska ju ha ett överraskningsbröllop och det är så svårt att vara tyst! Som tur är har vi berättat för de närmasta så de kan man ju få hjälp av.. Men usch jag är så glappkäftad ibland.

Nu - ta hand om tjurig bebis och ut i solen!

Sebastiána skrev 2010-03-09 11:58:32 följande:
    Bröllop, bröllop, bröllop... Inte tänker jag på annat...och inte har jag någon att prata om det med heller. Min BM tycker att det ju är lång tid till dess (och det är det, mer än ett år) men vaddå?! Han har ju friat och det är han som vill ha middag och fest. Jag hade mer tänkt ett "tebröllop" eller lite snittar och champagne. Jag pratar på, men jag vet inte om han lyssnar Vi har bestämt oss för att inte säga något till någon förrän efter ett par månader så jag kan inte prata med min mamma eller min syster heller. Så där är det ju bra att jag bor 125 mil från dem annars hade jag inte kunnat hålla masken i längden!
  • Vi 3

Scarborough: Men nu har du ju mått så ganska länge, kolla upp det hos farbror dr? Eller tror du att det är stressen? Iaf så kan det vara bra och gå till dr för att få hjälp? oavsett..

fryser: Nää, det är nog 2 mån sen jag slutade amma. Och hon har fått ersättning från dag 1, så det känns väldigt konstigt ändå att hon skulle vara mjölkallergiker. Jag tror mer på reflux eftersom jag har det själv.

Sebastiána: Det är inte OK alls för honom att berätta för din familj än? Det är ju verkligen skitsvårt att vara tyst när det gäller en så stor grej, framför allt till de som är en nära.

Jag har iaf varit runt och kollat vad hår och smink skulle kosta, och om det var ledigt, eftersom människan inte svarar. Det visar sig att det är billigare att göra sminket på KICKS och håret hos min vanliga frissa. Då får jag dessutom löshåret slingat samtidigt som jag slingar det vanliga håret. Så nu väntar jag på slutgiltigt besked innan jag innan jag hör av mig till hon som var tänkt från början.

Hindersprövningen och val av efternamn är ivägskickat!! Ännu en sak att bocka av, I like!

• Vi 3

fryser: Lät som du beskrev min kväll där? Fast då fria vikter framför TVn. Är det Gbg som gäller imorgon?

Nu känns faktiskt plan B mer lockande än plan A, dels för att frissan blev så glad och för att det var billigare..

Imorgon vid den här tiden har jag min ring!!!!!

Maxiander: Roligt att du kommit igång med bröllopstänket igen Det blir kyrkligt i Sthlm? Tänkte på ditt inlägg om vilken klänning, kolla in min klänning o se om det är ngt åt det hållet? Jag tycker den är klassisk men inte för marängig.

• Vi 3

fryser: Åh tack, va gullig du är!
    Batterierna till kameran är på laddning, så bild ska kunna tas.

Det där med förkylning som aldrig ger sig känner jag igen. Nu verkar det vara OK, men såklart har fröken blivit förkyld så det dröjer nog inte länge innan jag är sjuk igen.

Imorgon är det ut på promenad igen, ska försöka få till en ännu längre och jobbigare väg, får se hur det går..

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??