• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

fryser: Nja, jag är väl så illa tvungen, men hon säger att om jag beställer i slutet av april så är den här i slutet av maj, och då borde vi hinna.

Hur gick arbetsintervjun? Jag ska på jobbintervju i början av april, insåg att det faktiskt inte är så långt borta...

• Vi 3

fryser: Ett sommarjobb, hoppas bara att det funkar. Om inte annat kunna jobba helger! Jag behöver använda mitt lilla huvud.

Usch jag har verkligen tappat motivationen för ALLT just nu. Imorgon ska vi träffa VF, det är lite pirrig i magen kan jag säga. Det är nog det som är roligast just nu.

• Vi 3

fryser: Vår kväll blev helt galen.. Svägerskan ringde och sa att de köpt ett hus och undrade om vi kunde vara barnvakt år brorsonen 15 mån. Papper skulle skrivas på studs. Nu har vi insett att vårt hem INTE är barnsäkert. Så nu vet vi vad vi ska pyssla med.

Blir mer och mer nervös för imorgon.. Tänk om hon inte tycker om vårt upplägg! :-S

• Vi 3

fryser: Det är upp till personen vad han / hon vill gå med på, men jag tror de är lite mer medgörliga än präster som har så mkt mer de måste göra. Tror en vf (japp, vigselförrättare) har väl högst 2 min som de måste säga, och det är ändå den långa versionen.

Sessan och jag har som vana att titta på Vakna med the Voice på morgonen, nu har Kjell gjort ngn galen video som de spelar varje morgon, den skrämmer dottern TOTALT!! Och jag kan förstå honom, han ser ju ut som en hippie eller ngt ännu värre. För att inte tala om hur det låter.

• Vi 3

fryser: Åh va roligt. Måste säga att jag tycker du är sååå modig som vågar vaxa dig.. Du får berätta hur det var sen. Skönt med en "egendag". BM har insett att det inte funkar att han är borta 4 kvällar förutom vanliga jobbet, så han har tackat nej till jobb. Han var lite ledsen över det, men det var nog för det bästa. Dottern är inte liten hur länge som helst.

Jag håller också på att funderar på skor. Jag hade ju tänkt att köpa skor från samma ställe som klänningen, men hon verkar inte ha nga skor alls i mina stil. Verkar som de flesta bröllopsskor är spetsiga och det vill jag inte ha, eller med öppen tå. Nu funderar jag på att köpa skor från Matildas fest, har ett par där som jag tycker är sååå snygga, men jag vill kunna ha dem efter också..

• Vi 3

fryser: Men gör det inte svinont?? Visserligen bara vaxat mig själv, men fy fasiken, det gör jag inte om.

Jag brukar inte vara velig, men jesus det här bröllopsbesluten gör att jag velar ngt helt sjukt. Kan inte ta ett enda beslut. *suck*

• Vi 3

fryser: Som sagt, du är MODIG! Ni får hålla varann i handen..

Jag som sa att jag skulle ha en städdag så BM kunde bli lite glad när han kommer hem... Vad har hänt hitills? En tvättmaskin.... Får dra igång när fröken vaknar...

• Vi 3

fryser: Haha, synd att jag inte kan använda den...

Usch det går inte i många knop här idag...

• Vi 3

fryser: Åh gullunge!! O magnus uggla.. Lillskrutt sover fortf 1,5 timme.. Lär väl vakna snart. Har iaf hunnit fila på vigselakten, eller vad man ska kalla den så ska jag skicka den till vf. Jag är NERVÖS. BM är som alltid lika kolugn..

• Vi 3

fryser: kl 17 smäller det.

Men va fasiken vi som hade så bra förslag!!

ha det mysigt på fikan!

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??