• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

fryser: Hade hon varit stor nog för kaka så absolut Jag hoppas hon kommer tillbaka i sina sömnrutiner snart, då är det inte så farligt, men just nu är det tungt.

Ska ha över lite kompisar ¨på fika ikväll, 1 vet att vi ska gifta oss, den enda kompisen som vet. Det känns så svårt att inte prata bröllop när hon är med, men det ger sig väl..

Niini: Nu var det visserligen klänningen, men den hittade jag en bra tag innan vi bestämde oss för att att verkligen genomföra.. Det tar ju ett tag innan man vet vad man vill ha..

• Vi 3

fryser: Hon är 7 mån gammal, så vi myser hemma Hon har fått dagisplats till augusti (13 mån då), jag kan inte förstå att min BEBIS ska bli så stor att hon går på dagis.. Hur stor är din lilla?

Just nu sitter jag och är (riktigt) äckligt nöjd över mig själv, vägde mig imorse, - 1,3 kg från förra veckan. Nu jäklar...

• Vi 3

Fryser: Precis inkommen från en promis i 2,15 timmar. (effektiv tid dvs i träningszonen 1,15) Vad jag gör? Promis med pulsklocka, ska försöka få in 3 riktigt långa i veckan som minst. Försöker styrketräna 1-2 ggr i veckan, då framför TVn här hemma.
    Sen har jag kapat godis och cola, visserligen blir det alltid liiite fusk med choklad men det är iaf inte i närheten av vad jag åt förut. Förut drack jag istort sett bara cola, så bara den gör nog mkt.
    Men pulsklocka tycker jag är kanon! Då vet man när man behöver bli mer effektiv och att man faktiskt får ut ngt av promenaden. Min / BM´s räknar kalorier oxå, den kan lura mig totalt men det känns bra att se att det händer ngt.

• Vi 3

BM köpte vår på Stadium, de kostar runt 800-1000 kr dessvärre.. Men för min del är det värt det iom att det faktiskt händer ngt..

• Vi 3

fryser: Skönt att det är bättre!! BM börjar jobba på SATS idag, men nu som träningsvägledare. Siktet är PT så han försöker pusha mig..

• Vi 3

fryser: Absolut!! It´s a deal! Har unnat mig en väldigt lugn eftermiddag, när sessan sovit har jag legat o läst. Ljuvligt!!

Jag kommer nog tycka att det är tomt efter, och då har vi ändå inte sååå mkt att planera. Får väl ta tag i ngn renovering kanske..

• Vi 3

fryser: Iom att det är överraskningsbröllop så är det inte så mkt, det som är kvar är:
    - klänning, bestämd men inte beställd
    - skor
    - innehåll i buffé, avvaktas till nästa vecka när osa gått ut
    - skjorta och slips till BM
    - Kläder till sessan
    - genomgång med vf, bokat till nästa vecka
    - ev hår och smink, den tjej jag bokat hör inte av sig, börjar bli ett stressmoment.
    - fördrink och mousserande

Vet inte hur mkt andra har kvar, men jag känner mig väldigt lugn. De som har lokalen fixar mat och dukning, musikanläggning och städning efter, och bordsplacering ska vi inte ha. Haha, kanske får värsta smällen sen o inser att jag missat MASSOR

• Vi 3

fryser: Jag har några andra smink och håralternativ på G, ska kollas upp mer imorgon. Det stör mig att man inte ens kan svara på sms liksom. Efter 1 vecka. Då känns det inte så seriöst..

Här sover bebisen så nu blev det middag för mig. Efter promisen idag så har jag inte hunnit äta ordentligt, så illamående och huvudvärk har intagit sin plats i min kropp.

Hur går det för er andra?? Hur ligger ni i planeringen?

• Vi 3

fryser: Haha, men håller tummarna att du får köpa dem!! Var ska ni gifta er, och när?

• Vi 3

fryser: Klart du överlever!!

Jag längtar tills onsdag och nästa vecka när det är dags att ta tag i lite planering igen. Vill fixa hela tiden!!!

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??